Gå til innhold

Xbox 360 - Kopiere savegame fra minnekort til HD


Keinu

Anbefalte innlegg

Jeg tok steget å kjøpte meg en Xbox 360 Core system i går sammen med det glitrende DOA4. Ville jo også kjøpe meg en HD, men alle butikker jeg var innom var utsolgt for dette (hvis noen vet om noen butikker som har HD inne i Bergens området, så tar jeg gjerne imot tips :)). Litt kjedelig å spille DOA4 i ukesvis uten å kunne lagre så vurderer bare å kjøpe meg et minnekort mens jeg venter på at nye HD'er skal bli lagt ut for salg.

 

Så mitt spørsmål, når jeg omsider får tak i HD kan jeg da kopiere savegamet mitt fra minnekort til HD? Eller må jeg da for evig og alltid ha minnekortet stående i boksen? Antar det ikke er noe problem, men skader ikke å spørre først :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://xbox360.joystiq.com/2006/02/06/nont...-annoyance-013/ dette handler om PDZ og stemmer vel ikke med DOA4, men du kan jo ta en titt der folk har svart på posten å se om noen andre spill nevnes? Men jeg vil ikke tro at dette skulle være noe problem:)

 

edit:

fra reader comments i samme blogg:

 

...and its not just PDZ... DOA4 won't let you move it either, and if you try to move things that will actually let you (like NFS:MW), it will disable the achievements for that game - so you won't be able to unlock any new achievements...

 

(bare søk på DOA)

Endret av Pellepirat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Går ikke å overføre save'n fra minnekort til hdd. :thumbdown: Ikke omvendt heller. Skikkelig teit når save din blir lett sletta også. Mista alt jeg hadde unlocka for ikke så lenge sia.

En kompis av meg låner et minnekort for han har ikke fått tak i hdd enda, men når han kjøper en må han levere tilbake minnekortet, og han har unlocka alt i spillet nesten.

Lenke til kommentar

Det hørtes skikkelig upraktisk ut. Ser ikke helt hvorfor de har valgt en slik dårlig løsning. :no: Siden jeg skal ha HD før eller siden uansett ser jeg da ikke det helt store poenget med å kjøpe minnekort.

 

Noen som vet om noen nettbutikker har inne HD? Kjedelig å ikke kunne lagre DOA4 på flere uker :(

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt HD hos Datakjeden i Bergen (siste de hadde igjen :ohmy: ) så får nå endelig lagret spillene mine. Leste flere steder på nettet om problemer med å kopiere DOA4 saves mellom HD og minnekort så det virker som denne funksjonaliteten enten er bug'et, eller lite gjennomtenkt :thumbdown:

Lenke til kommentar
HD=harddisk? Det forkortes som hdd. Men du har altså kjøpt en 360 harddisk, fikk du kopiert savefilene fra minnekortet over til harddisken?

5570861[/snapback]

 

HD=harddisk ja :) Viste forsåvidt det var hdd, men gikk vel litt fort når jeg skrev det.

 

Jeg hadde aldri minnekort. Problemet var at jeg var innom flere butikker etter at jeg kjøpte min Xbox 360 core på utkikk etter harddisk. Alle steder var utsolgt så jeg vurderte da å kjøpe minnekort mens jeg ventet på at nye hdd'er skulle komme inn. Etter å ha spurt her fikk jeg jo vite at det ikke fungerte smertefritt å kopiere savegame fra minnekort til hdd. Så etter en større ringerunde fant jeg ut at de faktisk hadde en hdd igjen på Datakjeden i Bergen. Jeg skrinla da planene om å kjøpe minnekort og skaffet meg hdd istedet derfa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...