EvenSteven Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Skulle endre på cl_cmdrate MEN så svimte jeg å klarte og sette cl_cmdbackup 90 i stedet.. Kan noen være grei å si meg hva denne(cl_cmdbackup) skal stå på som default, slik at jeg kan endre den tilbake?? Har nettopp måttet reinstallere hele sulamitten... og må derfor gå gjennom disse tingene på nytt... Men slik som jeg husker det skal det være : - cl_updaterate 90 - cl_cmdrate 90 - rate 20000 stemmer ikke sant ? ellers så var det vel ikke noe annet tror jeg.. Jo .. tenkte jeg skulle redde save-games'ene fra HL2 før jeg avinstallerte... defor kopierte jeg en mappe kalt "SAVE" .. går ut fra at jeg bare kan paste denne inn i HL-mappen igjen og så har jeg dem fortsatt? Takker for all hjelp... Even
chemical Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Skulle endre på cl_cmdrate MEN så svimte jeg å klarte og sette cl_cmdbackup 90 i stedet..Kan noen være grei å si meg hva denne(cl_cmdbackup) skal stå på som default, slik at jeg kan endre den tilbake?? Har nettopp måttet reinstallere hele sulamitten... og må derfor gå gjennom disse tingene på nytt... Men slik som jeg husker det skal det være : - cl_updaterate 90 - cl_cmdrate 90 - rate 20000 stemmer ikke sant ? ellers så var det vel ikke noe annet tror jeg.. Jo .. tenkte jeg skulle redde save-games'ene fra HL2 før jeg avinstallerte... defor kopierte jeg en mappe kalt "SAVE" .. går ut fra at jeg bare kan paste denne inn i HL-mappen igjen og så har jeg dem fortsatt? Takker for all hjelp... Even 5564448[/snapback] Hei.. Dette er alt etter hvilken linje du sitter på. sitter du på en adsl linje, ville jeg nokk anbefalt cl_upadeterate 90, cl_cmdrate 90 og rate 20000. Sitter du på en litt kraftigere adsl linje eller shdsl eller liknende så ville jeg fyrt de opp til 101/101/25000
EvenSteven Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 backup skal være på 2 5566966[/snapback] ok...takker... har spilt med den på 90, merket ingen abnormaliteter ... vet du hva CL_Cmdbackup gjør?
Rampage Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 nope, men har hørt at hvis den er for høy kan det medføre lagg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå