loddebolten Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 heisann...har en disk som det blei sletta en masse bilder på jeg skulle hatt.Det er OS på den.Spørsmålet er..må jeg ta disken ut og inn i en annen maskin eller finnes det recoveryprogrammer som kan kjøres på disken uten å måtte sette den inn som slave...?
finfyr Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Søk litt på forumet.. Get data back for ntfs har jeg selv brukt med stort hell. Kan anbefales. Finnes sikkert gratis programmer også, så bare søk litt her på forumet. Lykke til
halmejenssen Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 hei test denne))http://tokiwa.tomato.ne.jp/EN/dr.html
loddebolten Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Skrevet 6. februar 2006 takk for så raske svar.. skal sjekke...håper det finnes noe som gjør at jeg slipper ta ut disken.
Playmofetish Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Personlig hadde jeg absolutt foretrukket å ta ut harddisken. ALLE programmer/innstillinger du endrer etter at du har mistet filene dine, kan i teorien overskrive bildene dine, så de blir borte for godt. Det tryggeste vil være å ta ut disken, og montere den som en slave-disk i en annen PC. Poenget er i hvert fall å ikke legge inn noen nye data av noe slag på den disken du vil redde data fra. Et recovery-program som startes fra f.eks CD,kan jo også i teorien legge en temp-folder på harddisk når det booter, og kan dermed også overskrive viktige data.
loddebolten Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 det hørtes meget fornuftig ut..takker.!
loddebolten Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 vet ikke om det er ntfs enda..er ikke min disk og får den først om noen dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå