MrLee Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ja jeg bare spør. Mener bestemt at første gang jeg kjøpte det så var det bare 4 CDer... denne gang er det 5. Opp-Patcha versjon jeg har fått?
TaleX Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 jepp... de nyeste versjonene har 5 cd'r så man slipper å laste ned patcher...
Arinomi Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Tenk deg da, å innstallere spillet for så å laste ned omtrent et års patcher.. tar sin tid det...
TaleX Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Tenk deg da, å innstallere spillet for så å laste ned omtrent et års patcher.. tar sin tid det... 5564319[/snapback] det går faktisk ann å laste ned hele patch 1.9, så du trenger ikke å laste ned alle patchene en etter en.... tar forresten ikke så lang tid... har gjort det et par ganger etter reinstall...
MrLee Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Skrevet 7. februar 2006 jepp. jeg fikk patchet direkte fra 1.6->1.9.. en 171MB patch og to som var ubetydelig store.. digg dette...nå må jeg bare sette opp UI skikkelig igjen...*grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå