Gå til innhold

Mista min nokia, fikk melding fra billettluka.no

dabear

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann. For 2 uker sia (imorra) greide jeg den prestasjonen å miste mobilen min, jeg har sjølsagt leita overalt, men uten noe hell. Jeg har spurt på skolen og de nærmeste butikkene, og jeg har prøvd å ringe flere ganger. Den er og blir borte.

Idag fikk jeg denne mailen fra billettluka.no

Hei Bjørn Inge,

Vi har registrert et billettkjøp på din bruker

på www.billettluka.no

Nedenfor følger litt informasjon om ditt kjøp:

Informasjon om betaling:

Kjøpstidspunkt: 06.02.2006.17:50

Beløp inkl. avgifter: 257,-

Betalingsmåte: VISA

Informasjon om arrangement:

Bedrift: Ålesund Kommune, kino og kulturavdelingen

Sted: Moa Kinosenter, Moa 1

Arrangement: Walk the Line

Dato og kl.: 06.02.2006, 20:30 - 22:51

Antall billetter: 3

Plassering: Rad 6, sete 11,12,13

Ditt referansenummer som du skal oppgi når du henter billettene er *referansenummer her*

I tillegg må kredittkortet medbringes ved avhenting av billettene.

Ved betaling med Telenor Mobilhandel må du opplyse ditt mobilnummer ved avhenting av billettene.

Gå til http://www.billettluka.no/minside for en oversikt over dine billettkjøp

Velkommen tilbake til http://www.billettluka.no

Er det noen som misbruker mobilen min? Det er heldigvis en kontant-telefon, og jeg har ikke visa, så jeg skjønner ikke helt dette. Tusen takk for alle svar og tips.

Endret av dabear
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du ikke fått sperret simkortet ditt i løpet av 2 uker?? Første regel ved tap av telefon er jo å sperre kortet med en gang.

5562351[/snapback]

Nei, det har jeg ikke, og jeg veit ikke hvordan jeg skal gjøre dette heller, dessverre. Heldigvis hadde jeg bare 10 kroner igjen på det da. Link som forklarer litt hvordan jeg sperrer simkortet?

Skrevet
Har du ikke fått sperret simkortet ditt i løpet av 2 uker?? Første regel ved tap av telefon er jo å sperre kortet med en gang.

5562351[/snapback]

Nei, det har jeg ikke, og jeg veit ikke hvordan jeg skal gjøre dette heller, dessverre. Heldigvis hadde jeg bare 10 kroner igjen på det da. Link som forklarer litt hvordan jeg sperrer simkortet?

5562373[/snapback]

du kontakter sannsynligvis din operatør..... ? :hmm:

Skrevet

Ring til kundeservice hos din operatør og si at telefonen din har blitt stjålet. Da vil de kunne hjelpe deg videre med sperring av simkort og selve telefonen.

Skrevet

Men altså... her har du jo en glimrende mulighet til å ta tyven på fersken. Vedkommende har helt klart bedt om å få sin kinobillett (referansenummer) tilsendt på SMS til din telefon. Gå på kinoen og finn ut hvem det er!

-snubbel

Skrevet

å herregud... why you ask;

1: ring operatøren din for å sperre sim (hva hadde du gjort hvis det var bankkortet som ble borte?)

2: ta med kamera på kinoen, spør dama i luka om det er noen som har hentet de bilettene (på dette tidspunktet kan dama slå seg litt vrang, men si det som det er, at noen har kjibba mobilen din, og bestillt kino-biletter fra den, så du skal bare se hvem det er...)

Hvis mulig, be om å få bekreftelse (kvittering) på kjøpet av billetten, og der må selvfølgelig mobilnummer stå.

gå inn å kinoen og ta bilder av de...

Skrevet

Hei, nei jeg bor like ved Trondheim, så det går nok ikke dessverre. Kommer til å ringe telenor snart, og få sperre simkortet. Skjønner ikke hvordan den kan ha kommet seg til Ålesund.

Skrevet
Hei, nei jeg bor like ved Trondheim, så det går nok ikke dessverre. Kommer til å ringe telenor snart, og få sperre simkortet. Skjønner ikke hvordan den kan ha kommet seg til Ålesund.

5562478[/snapback]

da tror jeg at jeg hadde tatt en telefon til kinoen også...

Skrevet

Heisann. Nå blei jeg glad. Det viste deg at det dreide seg om en annen person som het det samme som meg, men som hadde brukt min emailadresse. Så det var heller ikke bestilt over mobil heller. Denne nye infoen gjør kanskje denne tråden litt feilplassert? :roll:

Glad det ordna seg jeg post-51505-1139253637_thumb.png:cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...