Gå til innhold

Side laget i frustrasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg laget denne siden, pga. alle de tragiske dårlige sidene som finnes.

http://www.piczo.com/webrules

Døtta sammen alt i en fart.

Kanskje feil sted å vise den fram, men følte for å dele den med verden.

Få ut litt agresjon. ;P

Er også klar over at det er litt dårlig skrevet og at man delvis må se ironien i det hele.

Men hvis noen har noen tips om noe mer jeg kan legge til. Så si gjerne ifra. :)

Endret av ElBarto
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns den fortsatt så piczo-tacky ut, pga bildet ditt, egentlig alt det på høyresiden.

5559101[/snapback]

Du har nok rett. (jeg likte bare det bilde :love: )

Det med "venner" på sia, å linken til den forferderlige girlza, sia, er vel der for å vise hvor fæl en sånn side kan være. (selv om akkurat den siden er laget for å "disse" de andre som lager sånne sider. ;P)

Og shoutboxen kan jeg vel kanskje ta bort ja. :p

Skrevet
Du skal IKKE ha menyen midt på skjermen. Den plasseres enten, til høyere, venstre eller øverst, i noen tilfeller også nederst. INGEN andre steder.

Side2 anyone?

Ellers, min mening om siden: :thumbup:

Ellers, min mening om piczo: :thumbdown:

(ja, jeg liker de smileyene :love: )

Skrevet (endret)
IKKE bruk piczo. Det SUGER

Da syns jeg virkelig du skulle ha ungått det selv.. om det skulle være i protest :innocent:

Syns ihvertfall siden du har under venner var ett fantastisk godt eksempel på hvordan det ikke skal være :!:

Endret av Cultofluna
Skrevet
Syns ihvertfall siden du har under venner var ett fantastisk godt eksempel på hvordan det ikke skal være :!:

5559850[/snapback]

:w00t:

Hææææi<3

Og velkommen til Ane og Madeleines siide!!<3

Vi digger oss selv, så vi ville være åpne for hele verden, så alle kan se på oss lizm. Alt vi vil i hele verden er å bli berømte, enten det er idol, bigbrother eller seff bli GLAMOURMODELLER!!

Sorry hvis jeg fornærmer vennene dine nå...

lizm :nei:

(Syk , kjeder meg litt)

Er litt enig i at du kanskje ikke burde laget en piczo-side for å forklare hvordan det skal gjøres. Eller kanskje jo, det er vel lurt å snakke med et språk som mottakerne (fjrztne) forstår. Derfor lurt å ha Piczo-side. Dumt å snakke ordentlig :tease:

Skrevet

må si jeg er litt uenig. Vel mange ganger kan det være kjekt, spesielt for nybegynere å ha regler, men regler i seg selv er begrensninger. Så jeg liker derfor ikke regler. Kaller du det rettningslinjer er jeg mer enig.

Skrevet
må si jeg er litt uenig. Vel mange ganger kan det være kjekt, spesielt for nybegynere å ha regler, men regler i seg selv er begrensninger. Så jeg liker derfor ikke regler. Kaller du det rettningslinjer er jeg mer enig.

5560015[/snapback]

Ingen regel uten unntak. ;)

Men det er vel sant som du sier, det jeg har skrevet er vel mer retningslinjer. Alle har da kunsterisk frihet, å må da få lov til å lage en webside slik de vil.

Har endret det nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...