Gå til innhold

Er dette et bra webhotel?

Iris_L

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli medlem på QXL.no.

Så finner du selgerene som heter 'Stubrud', han selger mange webhotell.

Deretter finner du et du liker og kjøper det.

Det jeg kjøpte av ham var:

2,5GB serverplass

Gratis domene

15GB trafikk

Raske servere

Det for bare 300,- kroner for ett år.

Mye billigere OG bedre enn de store og mer kjente stedene :)

Skrevet (endret)

Bruker www.freewebtown.com

IKKE si at det er dårlig fordi det ikke støtter div. språk, det er bra nok for mitt bruk. Beste: 2 Gb og GRATSI!

Endret av Webmaster Esso
Skrevet (endret)
Bruker www.freewebtown.com 

IKKE si at det er dårlig fordi det ikke støtter div. språk, det er bra nok for mitt bruk. Beste: 2 Gb og GRATSI!

5557381[/snapback]

Er FreeWeb Town så bra som det utgir seg for å være? Det virker jo for godt til å være sant! 2GB lagring, ingen reklame, kan streame, forum og statistikker!

Er det en hake ved det hele? Er det virkelig reklamefritt? Fungerer FTP-opplastning? Hva mener du med at det ikke støtter div. språk?

Hvis det er så supert som det ser ut til så skal jeg få meg nytt gratis webhotel!

EDIT: En link til FreeWeb Town er vel praktisk å legge til :p

Endret av Adri2374
Skrevet

Fant en hake, men det skulle vel ikke være et så stort problem...

Fra FreeWeb Town:

We automatically check data transfer amounts numerous times each day. Once a site's total data transfer exceeds the default limit amount, we will temporarily disable your site's ability to serve pages (substituting a special warning page for informational purposes) until such time as the end of your site's current 30-day traffic interval period. This period of time is established when you initially create your account with FreeWebTown.com Community. For example, if you signed up on the 11th of the month, your 30-day period (for data transfer monitoring purposes) will reset itself on the 11th of the following month. You may choose to purchase a one-time 2 GB increment to extend your traffic allowance or else you may wait until the first day of your new 30-day traffic interval when your site will automatically receive another 2 GB transfer allowance.

If you want to wait, do nothing... your site will return to normal at 12:01 on the first day of your new 30-day traffic interval.

If you want to re-enable your site or purchase additional bandwidth (in 1.0 GB increments), please click the "Click Here to Pay" button below to be routed to a secure PayPal purchase page.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...