Gå til innhold

Konkurransen - Premien min!!!


Anbefalte innlegg

Hardware.no har ingen ansvar for andre bedrifter som reklamerer på siden deres. Blir det samme som å forlange at Hardware.no skal ordne opp om PCutstyr.no har problem eller lager krøll for min bestilling så lenge jeg bestiller igjennom linken på sidene her.

Vanligvis så bruker folk som har tabbet seg ut å holde kjeft og lære av det, men det er jo ganske moro at dette kommer frem. Ta kontakt med tv2 hjelper deg, er nesten reality TV det :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel kanskje bedre å kontakte firmaet personlig før vi går til TV? det er jo ingen av oss som har prøvd å kontakte dem via telefon eller oppsøkt firmaet. sendte en mail til infogate der jeg sa at hviss de ikke svarte på mailen kontaktet jeg økokrim. hadde vært fint hviss noen av administratorene på hw.no hadde kunnet gitt oss noen tips om hva vi burde gjøre?

Lenke til kommentar

hils fra meg ja. skjønner vel egentlig at hw.no ikke har ansvaret for premiene våre. men jeg mener likevel at de bør ta ansvaret ettersom alle som sendte sms gjorde det gjennom denne siden, trodde hw.no var serriøse nok til å sjekke opp om de de la ut annonsene for var serriøse, blir litt irritert når det virker som jeg å atticus er alene om denne, virker ikke sm noen av administratorne tar denne saken serriøst, det er over en uke siden vi skulle ha blitt kontaktet og vi får beskjed om å vente til mandag, tirsdag osv. dette er for dårlig folkens.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er han Per Øivind som er "ansvarlig" fra hw.no sin side bare så du vet det.

 

Eks. På Mail til infogate.no

 

Hei!

 

Nå har det gått over en uke siden Hercules Konkurransen var slutt , men det er flere av oss "vinnere" som ikke har fått noe beskjed om at vi faktisk har vunnet. Dette er andre gang jeg sender epost til dere , men har fortsatt ikke fått noe svar.

Vi har startet et emne om dette på hardware.no

( http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...338&forum=60&27 og http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=60&replies=20 )

 

Det virker som om ingen har fått vite at f.eks "premien er sendt" eller "Du har vunnet og vi sender så fort som mulig"

 

Etter litt diskusjon har vi bestemt oss for å prøve å kontakte dere nok engang før vi evt. skulle gå til Forbrukerrådet / Tv2 Hjelper deg.

Slik at vi kan gi dere en sjanse til å rette opp.

 

.. pluss mere

Lenke til kommentar

Karl Sivert r navnet=) jaja, satser på at noen svarer oss på mandag da. Er det egentlig noen som har prøvd å kontaktet infogate via tlf? Fin mail, nesten som den jeg sendte, bare st den var ikke like "vennlig" hviss vi skal si det sånn. jeg foreslår at vi prøver å ringe dem mandag og ser om vi får noe respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...