Gå til innhold

Noen som har prøvd Dungeons&Dragons Online Beta?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har prøvd dette spillet... Og jeg kan med hånden på hjertet si at smerten stakk i meg da jeg skjønte at de hadde ødelagt D&Ds gode navn og rykte.

Joda, det er pent å se på, men hva faen har de gjort med level-systemet? De har jo gått vekk i fra alt som hadde med D&D å gjøre. Og valutaen er jo helt vill! 1GP var jo mye penger i p&p-utgaven. Her flommer det over av gullpenger.

Og hva i alle verdens dager har de tenkt på når de utformet rest og healing systemet?!? Det jo helt på trynet hele systemet. Nei og nei.

Nei, jeg er kjempeskuffa over dette spillet. Jeg som hadde gledet meg sånn.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn som jeg har forstått det så er det max lvl 10 men du kan ha opp til 3 classes på samma figuren slik at du får lvl 30 max

 

Må si at detta spille virke litt mere roleplaying, Jeg har klart å gå lei i wow så :p

 

Peace out

5675061[/snapback]

 

Max level er 10. altså man kan være level 5/5 Paladin/Barbarian eller 4/3/3 Bard/Wizard/Cleric. osv

 

Vil henvis til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4959&s=gamer.no dersom noen ønsker å lese om førsteinntrykket mitt. Også en godt representativ anmeldelse der.

 

Og husk: Dette er ikke WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...