Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å laste ned litt med bittorrent. Er litt i tvil siden jeg har ny PC å hadde ikke lyst til virus og mannskit.

 

Hvor trygg eller bedre sagt hvor utrygg er bittorrent? Forsto det sånn at noen port bli stående åpen når mann laste på den måten så hvis noen der ute bruke den slags type program, kan dere gjerne dele erfaring med resten av oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bittorrent i seg selv utgjør ingen sikkerhetsrisiko. Anbefaler program som µTorrent og Azureus. Husk at filen du laster ned kan inneholde virus, så ta en virusscan av filen før du åpner den, og bruk bare sider du stoler på for å finne torrents. Ellers bør du skifte default port programmet bruker, og firewall er alltid en fin ting ;)

Lenke til kommentar

Jeg er en flittig torrentnedlaster, begynte i sommerferien da vi fikk bredbånd. Og de to første måndene hadde vi 10/10mbit linje og jeg lasta som bare faen jeg, lasta vel ned ca 70gb den føste helga :w00t:

 

Og til nå så har jeg aldri hatt noen problemer med virus fra torrents, kan noen ganger vært et og annet virus på maskin men dette har ikke komet seg forbi norton yet! Og jeg kan røpe at jeg laster ned mellom 1-3gb per døgn.

 

Men je vil advare om å bruke bitLord, det er en hacket versjon av bitComet ;) den fungerer men bitComet er mye bedre :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...