Bertelsen Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jepp, hadde vært utrolig fint om noen av dere har en save rundt det som skjer etter kirkegården. Jeg gidder seriøst ikke å gjøre alt det der på nytt, bare stress. Så hvis noen av dere har en save til meg blir jeg utrolig glad.
TCi Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Er vel ikke så veldig vanskelig å bruker Google vel? http://dlh.net/cheats/pc/english/half-life+2/savegame.html
Bertelsen Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Hehe, forsåvidt ikke. Men jeg fant bare tyske sider, å dem liker jeg ikke:p Men tusen takk for hjelpen
Berntsen Skrevet 4. februar 2006 Skrevet 4. februar 2006 Hehe, forsåvidt ikke. Men jeg fant bare tyske sider, å dem liker jeg ikke:pMen tusen takk for hjelpen 5550981[/snapback] Du? Du med en Waffen SS-avatar liker ikke tyske sider?
Bertelsen Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Skrevet 4. februar 2006 Hehe, forsåvidt ikke. Men jeg fant bare tyske sider, å dem liker jeg ikke:pMen tusen takk for hjelpen 5550981[/snapback] Du? Du med en Waffen SS-avatar liker ikke tyske sider? 5550996[/snapback] Jepp, jeg liker kun tyske sider med nazistiske budskap..
The Norwegian Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 hvis du ikke gidder spiolle gjennom kirkegården er du ikke verdig til å spille hl2!
Bertelsen Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 hvis du ikke gidder spiolle gjennom kirkegården er du ikke verdig til å spille hl2! 5571244[/snapback] Jeg har rundet dette spillet 2 ganger. Men jeg gidder ikke å spille kirkegården igjen.
olefiver Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Du kan vel bare starte en nytt spill i kapittelet rett etter Ravenholm?
Bertelsen Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Ikke når jeg har mistet alle savegamene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå