Christian86 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 har sett på noen biler, men usikker på hva som er å forvente: Vectra 97-00 modell Golf Chrysler Stratus Nissan Primera Audi A4 95-98 modell Carisma Galant Mondeo 97- sikkert noen som er lei, men jeg er opptimist på hjelp... Hvilke av disse duger som ungdomsbil, og hvilken tar seg best ut? (ungdomsmessig osv) Fin ting med stabil bil. skal bruke penger, men vil helst ikke ha et massiv budsjett hva angår drift og bensin.
Wipeout Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Må si at jeg personlig ikke er spesielt glad i tysk. Golf er jo den typiske ungdosmbilen, da. Kvalitetsmessig ville jeg kjørt japansk, da disse generelt holder seg på veien. Har selv hatt en Chrysler (Neon riktignok) God bil å kjøre, men det er dyrt når ting ryker.
Rebel-Rider Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Golf, Vectra og Primera er utvilsomt ungdomsbiler resten er mer eller mindre fornuftige biler som ikke er typiske ungdomsbiler A4, Stratus og Mondeo er typiske familiebiler, Carisma og Galant er sån "kjør til verdens ende" biler som er veldig anonym men som har veldig lite driftskostnader.
Christian86 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Skrevet 1. februar 2006 ok, fortsetter å se på primera og vectra. Har funnet en med 154000 km og automat=) og en primera sri som var ganske fin
Magnum p.i. Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Av disse ville jeg titta nærmere på Primera, Galant, og Golf hvis det er Golf 4 du mener.
sofarot Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vectra, Primera eller Gallant ville jeg valgt.
Januar333 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 a4 i den åsrmodellen er også en fet ungdoms bil.
Cultofluna Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 a4 i den åsrmodellen er også en fet ungdoms bil. 5539703[/snapback] Fet bil ja, men veldig mange som får problemer med disse modellene. Er du uheldig så er det ett rent tapsprosjekt der du ender opp med å legge ut en formue for i det hele tatt ha lov til å ha den på veien..
arobicRoy Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg ville helt klart sett nærmere på A4 og golf. Syns de bilene er tøffe uansett! Se på en forrige generasjons golf med 1,9 tdi. Mye kraft og lavt forbruk. Kanskje litt mye diesel knatring i forhold til de meste moderne diesel motorene, men det er ikke plagsomt. Lykkt til!
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg ville sett nærmere på primeraen. Det er bil som går å går å går...... Vi hadde for mange år siden en Nissan sunny! Motoren stoppet ALDRI selv etter 15 år. Men problemet ble rust.
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Jeg ville som haddis valgt primeraen, så ikke er kjørt for langt. Tror ikke di bilene har store problemer med rust lenger..
Christian86 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 valget står nå mellom vectra og primera. Sistnevnte er sterkest fordi den antakeligvis vil holde uten for mye service og problemer. Vectraen fordi jeg liker den, men når jeg tenker meg om så føler jeg meg gammel i en slik bil hehe.
sofarot Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Vi har hatt mye tullball med vår opel. Syns nyere opler ikke har noe kvalitet, jeg..
audi s4/a4 Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 a4 i den åsrmodellen er også en fet ungdoms bil. 5539703[/snapback] Fet bil ja, men veldig mange som får problemer med disse modellene. Er du uheldig så er det ett rent tapsprosjekt der du ender opp med å legge ut en formue for i det hele tatt ha lov til å ha den på veien.. 5539739[/snapback] Her er jeg litt uenig. Problemer med A4, nei,kommer helt ann på hva slags motor han velger og modell, et årstall er et svakt år for a4,men styr unna det årstallet så går det fint (slik er det vel med de fleste biltypene) A4 har mye spenstig å by på. Bla så har du galvanisert karosseri, du får en del "luksus" uten å betale i dyredommer ekstra for dette. De er utrolig lett å style,kan legge ut noen bilder av denne typen som har gått her jeg bor. Men hva slags motor type er du ute etter og prisklasse? Variere jo stort i mellom 95-98 på pris hos A4. Det er en bil som er artig å bygge stereo i(min pers.mening) Fine biler,med låkt bensinforbruk. Til å med 1,8 turbo quattroen er snill her. Grei forsikringspris er det på dem å.
Christian86 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 hvilken a4 modell burde jeg unngå da?
trondbue Skrevet 9. februar 2006 Skrevet 9. februar 2006 Har hørt at det har vært mye problemer med A4 fra 1995 - 97, særlig 95 modellene. Er vel først og fremst forstillinga det er mest problemer med på disse bilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå