Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan fjerne ncj.exe?


Anbefalte innlegg

Hei jeg sliter med en type spyware som ingen av spywareprogrammene jeg har brukt klarer å fjerne. Det går ikke an å skifte skrivebordsbakgrunn. Spyware infection, står det skrevet med store bokstaver over skjermen. og så kommer det opp en rød runding med et hvitt kryss inni nede ved klokken. får ikke fjerna det! HJEEELP! :ermm: jeg har fjerna to filer som heter noe sånt som: ncj.exe

Håper på svar!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg sliter med en type spyware som ingen av spywareprogrammene jeg har brukt klarer å fjerne. Det går ikke an å skifte skrivebordsbakgrunn. Spyware infection, står det skrevet med store bokstaver over skjermen. og så kommer det opp en rød runding med et hvitt kryss inni nede ved klokken. får ikke fjerna det! HJEEELP!  :ermm: jeg har fjerna to filer som heter noe sånt som: ncj.exe

Håper på svar!! :)

5535763[/snapback]

 

 

ncj.exe er en exe fil som det står der og da kan du lese om hvordan du sletter den fila di på denne siden.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=527206

 

der kan du finne en link til et program som jeg brukte for noen få dager siden og det fungerer helt topp ikke så vanskelig å bruke heller hvis du kan engelsk da.

 

programmet heter unlocker

 

ops leste feil trudde du hadde problemer med å fjerne exe fila men du hadde jo klart å fjerne den.

Endret av lordlappy
Lenke til kommentar

Jeg sleit skikkelig her en stund og det baller på seg med 7 forskjellige trojansk osv. måtte til slutt re installere etter en hel helg med masse arbeid får å prøve å bli kvitt dritten. det sto at spy programmet hadde blitt kvitt det men når jeg starta på nytt så starta exe filer og installerte ny dritt til slutt så var det 7-10 forskjellige.

 

Håper du slipper det

 

med vennlig hilsen

Truls Thunold

Lenke til kommentar

Huff, dette er den fantastiske SpywareSherrif driten. Et program som ligger på enkelte hjemmesider og som laster seg ned automatisk og utgir seg for å være anti-spyware, men som istedet laster inn en masse trojanere og anna lort.

 

Jeg fikk tatt bort det meste med AVG-antivirus. I tillegg så finner du litt mer info hvis du søker på "spy sherrif" - ganske mange sider med hint og tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...