Gå til innhold

Vifte på skjermkort ryker for tredje gang


TOO TRILL

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en pc hos netshop i august. De bygde pc'en. Når jeg fikk den virket ikke vifta på skjermkortet, så jeg måtte bytte kortet. Vifta virket fint i en mnd, før det samme skjedde. Vifta på det kortet har fungert helt fint helt til nå, idag. Jeg satt å spilte Gw og var helt på slutten av en lang quest, så stoppet vifta og pc'en klikka :cry: (alle viftene har kanskje fungert litt etter at den stoppet for første gang, men den har levd sitt eget liv) Jeg må nå tilbake til netshop for å få nytt skjermkort. Men det jeg fant ut var at de ikke solgte det skjermkortet lengere :mad: Skjermkortet er Hightech x800xl pci-x, det kostet ca 2895kr (husker ikke helt) i august. Hva er mine rettigheter nå?? Har jeg krav på et helt annet skjermkort som nå koster 2895kr nå, f.eks 7800gt??

 

Kan også nevne at jeg nå har vært på netshop i oslo 4 ganger for å levere/hente pc'en, jeg bor ca 4mil fra netshop så det blir 8mil hver gang :ohmy:

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke krav på nytt skjermkort til samme prisen. OM de ønsker å gi deg nytt. Så har du krav på ett med samme ytelse/funksjonlaitet. Men kansje de ønsker å reparere det, altså fikse viften. Prisen er ikke intresant.

 

EDIT:Såg du hadde en edit nå, der du skirver at du har vert inne 4 ganger. Siden de har bygget pc'en bør du får nytt skjermkort, som sagt ett tilsvarende (uavhengig av pris).

Endret av SuperFly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...