Gå til innhold

Internet Explorer 7: Beta 2 Preview

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter en dags bruk har allerede IE7 vist seg å være både raskere, mindre krevende, og mer stabilt enn samtlige av mine firefox installasjoner. Kommer alikevel ikke til å bytte ut firefox helt da jeg ikke liker layouten.

Endret av invictus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
da var det den dritten genuie eller noe igjen :p

5538024[/snapback]

Så du mener det er dårlig gjort av Microsoft å ikke gi dere som ikke vil betale for Windows alle oppdateringer gratis? :no:

Skrevet
Jeg tror Windows har hentet en del inspiratsjonn fra Opera når vi snakker layout hvertfall... Det var en STOR likhet.

hehe, du mener microsoft :) men er enig med deg i dette :yes:

5536335[/snapback]

Var det jeg mente jah...

Skrevet (endret)
Det er ikke alle som får problemer med beta utgaver, jeg bruker MSN 8.0, det er beta, men har ikke hat noen problemer med den enda...

offtopic:

Msn messenger 8,0 ? :hmm:

EDIT : skaffet den jeg også....litt synd med denne "downgrader" tingen da.. :hmm:

Endret av Silver2k
Skrevet

Tydelig at de lærer, men som endle andre har sagt, litt sent, men jeg liker den, så kanskje, om de fikser så alt kjøres smooth, og raskt.

Skrevet (endret)

Hvor pok... har Bill Gates gjemt koblingene nå?

Savner dem hadde vennet meg til å ha hoved sidene mine liggende på toppen, og plutselig er de vekk. !"¤#%"¤#%&¤#%& If it ain't broken, don't fix it :mad:

EDIT:

:blush: Gjett hva jeg fant :blush:

Endret av b21a
Skrevet (endret)

En kjip ting er at når man går inn på en ny side, så åpnes det ikke i en fane, men helt nytt vindu.. :(

Vet noen åssen man ungår det?

Endret av HoaXed
Skrevet
En kjip ting er at når man går inn på en ny side, så åpnes det ikke i en fane, men helt nytt vindu.. :(

Vet noen åssen man ungår det?

5544661[/snapback]

En metode er Ctrl-klikk. En annen er høyreklikk og velge åpne i ny fane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...