Gå til innhold

CS folk og WoW


Anbefalte innlegg

Det er en stund siden jeg var i cs miljøet. Dvs, holdt meg oppdatert om hva som skjedde, og spilte det daglig. Nå når jeg bare spiller wow, så tenker jeg ikke så mye over det. Faktisk er jeg glad jeg spiller WoW istedet for CS.

 

Hele grunnen til at jeg sluttet å spille CS var å komme vekk fra miljøet rundt det. Jeg var så dritt lei at folk whinet og spammet om cheat, hax og whatnot. Om du joinet en public server ble du flamet bare du fikk ett headshot, og det var enda værre om du spilte PCW'er. (clan wars)

 

Den siste tiden har jeg merket en økende strøm av (ex)cs folk i WoW. De kan lett gjenkjennes i grupper til instancer, og i battlegrounds. Hvorfor må disse grinete drittungene komme å ødelegge for meg i WoW også? Jeg sier ikke at alle folk som spiller CS er slik, men mange er det. Og jeg vet at jo lengre man spiller, jo mer påvirket blir man av det. På den negative måten.

 

Det fine med det hele er jo at de fleste hardcore CS folk som tester WoW holder ikke ut så lenge.

 

-.-

 

Nazrm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tipper at uansett så har alle norske gutter på under 16 år som spiller wow også spilt CS:). CS har lenge vært ensbetydende med ordet "fjortiss nerd". I alle TV-repotasjene jeg har sett om CS..(det har vært et par tre stykker som jeg husker) så har jeg ikke sett annet enn fjortiss-nerder.

Lenke til kommentar

At folk mine-horer, base-horer osv vil ikke si at dem er fjortisser. "fjortisser" utmerker seg kun med en ting egentlig. Det er Whining...

 

Normale mennesker kan gjerne spørre om hjelp til en instanse eller lignende. Om svaret er negativt så takker dem for oppmerksomheten og lever videre med det. Fjortisser maser videre etter dem har fått nei. Og dem bruker alltid verdens mest brukte ord; Please (alt. Plz, Plx osv). Dem tror at ordet "please" har en slags magisk virkning som skal få folk til pluttselig å vende om og hjelpe dem.

Lenke til kommentar
Du er helt på jordet, det er ikke CS som skaper miljøet, det er miljøet som spiller CS.

 

De samme drittungene vil eksistere, det er bare at spillmoten for den aldersgruppen forandrer seg.

5527542[/snapback]

 

Jepp. Og de som er i mijøet rundt CS klager, syter og skriker mye mer enn feks folk i WoW miljøer. Har aldersgruppen for CS noen gang forandret seg?

Det må jo være en grunn til at noen spill regnes som "mer egnet for voksne" enn andre. (AO?)

Lenke til kommentar

faktisk, saa spiller jeg ikke lenger. jeg syns det er bare saa dumme paastander du kommer med at det er bare cs folk som whiner...

 

 

edit: ja, jeg er enig med deg at det er mange fjortisser som whiner og skriker, men du maa tenke ogsaa det er andre spill aa. + at det er faktisk folk som ikke whiner og bare spiller for fun, kanskje blir litt sur iblant men hvem blir ikke det?

Endret av FelaroN_
Lenke til kommentar
Du er helt på jordet, det er ikke CS som skaper miljøet, det er miljøet som spiller CS.

 

De samme drittungene vil eksistere, det er bare at spillmoten for den aldersgruppen forandrer seg.

5527542[/snapback]

 

Jepp. Og de som er i mijøet rundt CS klager, syter og skriker mye mer enn feks folk i WoW miljøer. Har aldersgruppen for CS noen gang forandret seg?

Det må jo være en grunn til at noen spill regnes som "mer egnet for voksne" enn andre. (AO?)

5527661[/snapback]

 

Selvfølgelig, majoriteten av fjortissene har jo ikke nok tålmodighet til å sette seg inn i spill som AO, SWG etc, og går derfor på de enklere spillene (WoW?).

 

Counter-Strike hadde ikke den store mengden fjortisser i begynnelsen (betaer) som det etterhvert utviklet seg til å bli, så ja, aldersgruppen i CS har forandret seg. Om flesteparten av CS-spillerne er drittunger eller ikke vet ikke jeg, men at man opplever veldig mange som er det er i hvertfall sikkert. Du trenger ikke være 14 år for å oppføre deg som en idiot i et spill hvor du er helt (nesten i hvertfall) anonym, og hva du sier får i verste fall som konsekvens at du blir kasta ut fra en server.

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Du er helt på jordet, det er ikke CS som skaper miljøet, det er miljøet som spiller CS.

 

De samme drittungene vil eksistere, det er bare at spillmoten for den aldersgruppen forandrer seg.

5527542[/snapback]

 

Jepp. Og de som er i mijøet rundt CS klager, syter og skriker mye mer enn feks folk i WoW miljøer. Har aldersgruppen for CS noen gang forandret seg?

Det må jo være en grunn til at noen spill regnes som "mer egnet for voksne" enn andre. (AO?)

5527661[/snapback]

 

Selvfølgelig, majoriteten av fjortissene har jo ikke nok tålmodighet til å sette seg inn i spill som AO, SWG etc, og går derfor på de enklere spillene (WoW?).

 

Counter-Strike hadde ikke den store mengden fjortisser i begynnelsen (betaer) som det etterhvert utviklet seg til å bli, så ja, aldersgruppen i CS har forandret seg. Om flesteparten av CS-spillerne er drittunger eller ikke vet ikke jeg, men at man opplever veldig mange som er det er i hvertfall sikkert. Du trenger ikke være 14 år for å oppføre deg som en idiot i et spill hvor du er helt (nesten i hvertfall) anonym, og hva du sier får i verste fall som konsekvens at du blir kasta ut fra en server.

5527718[/snapback]

 

Så sant, så sant.

Lenke til kommentar

Ang cheats og hax har dette blitt betre i cs då! spel på norske vac servera og det er ikkje ofte du møter folk som jukser. Dei som er dumme nok til og gjere det blir som oftast recorda og sendt demo av til valve:D

Seff er det whining og snakk som: omg cheat!11, og roflmao! osv. Det er jo veldig populære spel. WoW som har 5 mill registrete brukare innehelde so klart ein del av denne sorten spelare.

 

Counter Strike 1.6 142,299 spelare. Oppdatert i dag.

Du kan ikkje forvente at alle desse oppfører som normalt.

 

Ogso til WoW då, dette er jo lett nok. Visst du møter sånne idiota du virkelig ikkje orker og speler med: /ignore .....

:)

Lenke til kommentar
Du er helt på jordet, det er ikke CS som skaper miljøet, det er miljøet som spiller CS.

 

De samme drittungene vil eksistere, det er bare at spillmoten for den aldersgruppen forandrer seg.

5527542[/snapback]

 

Jepp. Og de som er i mijøet rundt CS klager, syter og skriker mye mer enn feks folk i WoW miljøer. Har aldersgruppen for CS noen gang forandret seg?

Det må jo være en grunn til at noen spill regnes som "mer egnet for voksne" enn andre. (AO?)

5527661[/snapback]

 

Selvfølgelig, majoriteten av fjortissene har jo ikke nok tålmodighet til å sette seg inn i spill som AO, SWG etc, og går derfor på de enklere spillene (WoW?).

 

Counter-Strike hadde ikke den store mengden fjortisser i begynnelsen (betaer) som det etterhvert utviklet seg til å bli, så ja, aldersgruppen i CS har forandret seg. Om flesteparten av CS-spillerne er drittunger eller ikke vet ikke jeg, men at man opplever veldig mange som er det er i hvertfall sikkert. Du trenger ikke være 14 år for å oppføre deg som en idiot i et spill hvor du er helt (nesten i hvertfall) anonym, og hva du sier får i verste fall som konsekvens at du blir kasta ut fra en server.

5527718[/snapback]

Ja! :)

 

Man trenger så absolutt ikke være 14 for å være en drittunge i et spill som WoW, det er veldig mange jeg kjenner som er over 30 og sier; plz, tnx, thx, gz osv osv :(

Jeg må si jeg blir litt flau over folk som oppfører seg sånn, det virker på en måte uproffesjonelt :no:

 

Jeg spilte rimelig mye CS før også, og har gått tilbake og prøvd litt, men stikker fort ut igjen når flamingen av folk begynner, merker også at hacks og andre cheats blir mer og mer brukt, en annen grunn for meg til å spille WoW istedet for CS :)

 

For the record: Jeg er selv 14(snart 15 :w00t: ) , men jeg skriver aldri plz eller thx :tease:

Endret av Rodney Mullen
Lenke til kommentar
Ang cheats og hax har dette blitt betre i cs då! spel på norske vac servera og det er ikkje ofte du møter folk som jukser. Dei som er dumme nok til og gjere det blir som oftast recorda og sendt demo av til valve:D

Seff er det whining og snakk som: omg cheat!11, og roflmao! osv. Det er jo veldig populære spel. WoW som har 5 mill registrete brukare innehelde so klart ein del av denne sorten spelare.

 

Counter Strike 1.6 142,299 spelare. Oppdatert i dag.

Du kan ikkje forvente at alle desse oppfører som normalt.

 

Ogso til WoW då, dette er jo lett nok. Visst du møter sånne idiota du virkelig ikkje orker og speler med: /ignore .....

:)

5528282[/snapback]

 

Du kan ikke sende demo til Valve. :)

De bryr seg ikke om demoer, for de forventer at VAC 2 stopper alt, noe som er utpå jorde.

Men nok om cheats.

 

 

Er enig i at fjortisser vil alltid whine og komme med negative bemerkninger osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...