Gå til innhold

Skal vi danse


Anbefalte innlegg

GRATULERER SÅ MYE TIL VINNERNE KATRINE MOHOLT OG BJØRN HOLTHE!

 

 

Lurer litt på hva folk syns om programmet, parene, dommerne og konseptet...

 

 

I TV 2s nye danseprogram, som hadde premiere søndag 15. januar, blir ti kjendiser satt sammen med ti profesjonelle dansere. I ti direktesendte programmer skal parene konkurrere om å gå seirende ut av en forrykende dansekonkurranse. Parene skal fremføre en ny selskapsdans hver uke, helt til de blir stemt ut av konkurransen.

 

Det skal konkurreres i ti ulike danser: fem latindanser som er: rumba, samba, paso double, cha cha cha og jive. Og i fem standarddanser som er: engelsk vals, slowfox, quickstep, tango og wienervals.

 

De profesjonelle danserne skal være dansepedagoger og koreografer for sine dansepartnere.

 

Hvilket par som går ut, og hvilke par som fortsetter i dansekonkurransen avgjøres ved poenggivning under direktesending, poengene er likt fordelt mellom en jury bestående av fire personer og seerne hjemme.

 

Parene

 

Gyda og Simen - Røk ut som andre par

Cecilie og Terje - Røk ut som åttende par

Katrine og Bjørn - VINNERE AV "SKAL VI DANSE" 2006

Dina og Gustaf - Røk ut som fjerde par

Signy og Geir - Røk ut som første par

Lena og Finn - Røk ut som sjuende par

Therese og Tom - Røk ut som tredje par

Anita og Thomas - Røk ut som femte par

Michelle og Otto - Røk ut som sjette par

Guri og Tom Arild - "Røk ut" som niende par

 

Dommerne

Endret av azzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn gir i hvertfall masse av seg selv og skaper show. Men dansemessig er han så dårlig at han må ut i løpet av kort tid.

 

Jeg syntes også det var synd at Simen & Gyda røk ut. Simen hadde forbedra seg masse, og hadde potensiale. Men han er vel kanskje ikke rette typen kjendis til å være populær blant SMS-generasjonen.

Lenke til kommentar
Jeg syntes også det var synd at Simen & Gyda røk ut. Simen hadde forbedra seg masse, og hadde potensiale. Men han er vel kanskje ikke rette typen kjendis til å være populær blant SMS-generasjonen.

5545120[/snapback]

Antagelig ikke. Jeg visste ikke hvem han var i første prog. Synd han gikk ut, han var blitt flink.
Lenke til kommentar

Jeg syns det er feil at Finn fortsatt er med i konkurransen. For all del, jeg har ingenting imot Finn, han virker da som en hyggelig fyr, men han burde vært ute for lengst med den dansingen sin, og dommerne putter han nederst på lista hver gang. At han likevel går videre, betyr da at han får masse stemmer fra seerne.

De som stemmer på han, går ikke etter dans, men person. Og det blir liksom feil i en dansekonkurranse, syns nå jeg da.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Hssss, Hssss. Brekke seg.

5523343[/snapback]

 

hsss hsss brekke seg og få spysyke i en hel måned

5569113[/snapback]

 

Ser det er noen som finner det for godt å komme med dumme og undøvendige kommentarer her. Det kan dere spare dere folkens. Skal dere skrive noe negativt, så kan dere hvertfall komme med en ordentlig begrunnelse, og ikke oppføre dere som idioter.

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...