Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom deg opp på 10k hp unbuffed først, så kan du begynne å se hva du kan legge til av ap/crit. Min rogue er på litt over 11.1hp unbuffed og trives med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer jo helt an på hva slags bracket du spiller i, og hva slags teams du møter. I hvert fall nå mens vi fortsatt kan swappe gear.

Endret av Quicko
Skrevet

Nå er jeg helt noob med tanke på raiding høyere enn opera i kara, men var det seriøst?

2 bra geara rogues kan klare et par pulls i BT som er verdt å ta?

Eller var det bare et ironisk innlegg slengt ut i lufta? :p

Skrevet

Nei, ikke tull - er et par fine pulls der etter man har tatt Reliquary of Souls som kan gjøres på 2 mans hold. Den siste pullen er litt kinkig, og fører ofte til at en dør. Men heck - lett verdt det med tanke på phats man får. Vi har vel tatt en 3 pulls av de para der nå, og fått 1 Heart of Darkness, 1 Epic recipe, og 1 Epic ring. Fin timesbetaling det :)

post-5451-1189808787_thumb.jpg

Skrevet
Husk å farme BT hver halvtime med 2 rogues - renner over av epix og ting som selger for masse gull der :) 2 pulls hver halvtime \o/

9497044[/snapback]

2x AR+BF+Evasion dere kjører da eller er det sap+nuke en? Vi driver på med RoS atm så har ikke sett forbi enda.. damn, brukte alt for mye tid på å få ned Archimonde, slik at BT progress har fått lide i det siste ;(

Skrevet
Nah, kjører bare vanlig combat pve spec. holder med evasion + bf igrunn. De er immune mot sap, så må bare denge løs. Lettest å ha med en druid tho!

9497876[/snapback]

Ja jeg mente ikke at en skulle ha prep, med 2x mente jeg siden dere var 2 rogues.. Må uansett prøves ut når den tid kommer =)

Skrevet

Hm, bruker dere crossbow eller thrown weapons? Jeg lærte akkurat crossbow-skill, men er usikker på jeg skal bruke det eller thrown. Crossbow gir jo mere dmg men skyter mye saktere.

Skrevet (endret)

Lurer også litt på om jeg skal bruke 1 sword+1 kjapp dagger eller 2 daggers. Hvis jeg ikke bruker dagger i mainhand mister jeg jo Backstab..og Gouge+backstab er fin åpningskombo.

Men en guide sa jeg alltid burde ha et high dps sverd i mainhand og veldig kjapt våpen i offhand. Ikke bli "lurt" av daggere som ser fine ut.

Fikk et fint +2 stamina 14-26 sverd isted. (er bare lvl 13). Kommer det en skill ala backstab som ikke krever dagger etterhvert?

Endret av Bytex
Skrevet

Combat swords er nok det beste for fort levling i begynnelsen, men når du kommer ut i outlands så merket jeg ikke stor forskjell på mutilate og combat.

Skrevet (endret)

Nå snakka du litt gresk for meg, her :p Jeg går for Combat-skills mens jeg leveler regner jeg med..combat swords=?

Endret av Bytex
Skrevet
Hva synes dere om speccen min nå? Sjekk siggen.

9515588[/snapback]

Antar at dette er for PvE? Om det skal være til PvE må du ha 3/3 Slice and Dice, og droppe 1 poeng i Nerves of Steel og heller putte det i Opportunity. Ha SnD oppe hele tiden, hvertfall på bosser :)

Skrevet (endret)
Hva synes dere om speccen min nå? Sjekk siggen.

9515588[/snapback]

Aggression er totalt bortkastet i combat daggers.

Relentless strikes >>>>> 3% ekstra skade på crits, og du trenger 5/5 opportunity og 3/3 imp snd.

Ville nok heller gått for noe som:

http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZ0eVbrEz0MMotV

Det er rett og slett ikke verd å bruke 6 talent poeng på å buffe eviscerate over relentless strikes,ruthlessness, og imp slice and dice.

Endret av Talwin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...