Gå til innhold

Ny mp3 spiller..Hvilken?


Anbefalte innlegg

jeg la en tråd her for noen uker siden tror jeg, men ble ble ikke no hitt. Jeg har sett på både Zen sleek eller hva en dennå heter og iAUDIO X5V 20 GB. Hva er forskjellen på iAUDIO X5V 20 GB og iAUDIO X5 20 GB?? er kjempe forelsket i den og lest noen tester på at iAUDIO X20GB er fin og god. noen som vil bekrefte dette? Noen som kan komme på noen andre mp3 spillere med liknende funksjoner....

 

-Radio eller diktafon spiller ingen rolle.

-God plass er fint(GB Helst)

-GOD lyd er viktig

-utseende er fint å ha med seg

 

kommer nok til å bruke den mest til å høre på til og tilbake fra skolen, hjemme bruk osv..

 

I samme slengen kan noen bekrefte at Sennheiser HD 212 Pro er bra? hvis nei noen andre i samme prisklasse.. må ha bra lyd og burde ikke "lekke" mye lyd av den...

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg la en tråd her for noen uker siden tror jeg, men ble ble ikke no hitt. Jeg har sett på både Zen sleek eller hva en dennå heter og iAUDIO X5V 20 GB. Hva er forskjellen på iAUDIO X5V 20 GB og iAUDIO X5 20 GB?? er kjempe forelsket i den og lest noen tester på at iAUDIO X20GB er fin og god. noen som vil bekrefte dette? Noen som kan komme på noen andre mp3 spillere med liknende funksjoner....

 

-Radio eller diktafon spiller ingen rolle.

-God plass er fint(GB Helst)

-GOD lyd er viktig

-utseende er fint å ha med seg

 

kommer nok til å bruke den mest til å høre på til og tilbake fra skolen, hjemme bruk osv..

 

I samme slengen kan noen bekrefte at Sennheiser HD 212 Pro er bra? hvis nei noen andre i samme prisklasse.. må ha bra lyd og burde ikke "lekke" mye lyd av den...

 

Takk

5522511[/snapback]

 

 

hva med Zen Vision:M?? :dribble:

Lenke til kommentar
Skal du kjøpe ny mp3 spiller, bør du velge Creative MUVO TX eller Creative Zen Nano, eller noe annet i zen versj. fra creative:P

5527898[/snapback]

 

Zen Nano? Tenker du på Zen Nano plus? Den har jo bare 512MB/1GB da.

 

Jeg får snart Zen Micro Photo med 8GB, har siklet på den ganske lenge nå også.

Eller så er jo den nye Zen Vision: M meget lekker spør du meg, jeg hadde nok gått for den hadde den ikke vært så stor som den er.

 

Creatives MP3-spillere.

Lenke til kommentar

Jævlig kjipt at Zen:M riper så fort! :cry:

 

Har tenkt å kjøpe en, men dette var et sørgelig syn

 

IMG_3095.jpg

 

Legg merke til ripene i på skjermen. Men det går an å kjøpe LCD beskyttelse å klistre på som gjennomsiktig tape. Det blir vel det jeg kommer til å gjøre.. :)

Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd med min Zen Vision:M hittill, her kan du lese brukererfaringen jeg har lagt ut:

 

https://prisguiden.no/product.php?p...8580#userReview

 

I tillegg har jeg postet en lang post om spilleren her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5545261

 

 

Jeg har ikke merket stort til riper på min spiller enda, men har ikke hatt den så veldig lenge, så kan godt hende den har litt problemer med riper.

 

Jeg får kanskje se på slik LDC-beskyttelse som briktern nevner =/

 

Noen som vet hvor man kan kjøpe slikt? :)

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Hei

 

dersom størrelsen ikke skal være "fyrstikkeske" anbefaler jeg disse en av disse:

 

Sansa e200 - Midt i Blinken, balanserer alle kriterier!

 

Creative Zen Vision:M - Se de som en Forbedret Ipod Video men med litt sorg "den er tykkere"

 

Iaudio U3 - Liten, jævlig god lyd og ekstremt mange funksjoner men svært liten

lagringskapasitet - hvis 1 GB holder for deg- VELG INGEN ANDRE!

 

Iaudio X5 - Bedre enn Ipod Video tiltross for 1o GB mindre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...