Gå til innhold

Demo skaffet. Hvordan er det på nettet? (Ytelse).

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har nettop skaffet meg Battlefield 2 Demo.

Jeg kjører på 1280*960@60Hz.

Alt er på High, og det går veldig fint å spille! Ikke noe lagg/hakk. (Lyd på UltraHigh) Spiller ikke online nei.

Får en 1500/300 linje fra Tele2 i februar, så fullversjonen kjøpes allerede neste uke!

Men hvordan vil PC'en takkle å spille online? Krever det mere av PC'en, med tanke på

muligens flere spillere og brett som er mere kravstore enn andre.

På Demon så er det et slags Oman brett, og det var 20 spillere tilsammen (boter).

Dette er PC'en min:

Asus A7N8X Deluxe, AMD Athlon XP 2600+ @ 3000+ (2200MHz), 2*512 TwinMos RAM,

Power Color ATI Radeon 9800 Pro (GPU: 420, Minne: 365), en Samsung SpinPoint IDE 8Mb Cache 120Gb og X-Fi XtremeMusic.

Jeg tror det vil gå bra da, men hva slags oppsett har dere? Hakker det hos dere?

På forhånd takk! :)

Endret av onyX
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei!

Alt er på High, og det går veldig fint å spille! Ikke noe lagg/hakk. (Lyd på UltraHigh) Spiller ikke online nei.

Får en 1500/300 linje fra Tele2 i februar, så fullversjonen kjøpes allerede neste uke!

Men hvordan vil PC'en takkle å spille online? Krever det mere av PC'en, med tanke på

På Demon så er det et slags Oman brett, og det var 20 spillere tilsammen (boter).

Dette er PC'en min:

Power Color ATI Radeon 9800 Pro (GPU: 420, Minne: 365), en Samsung SpinPoint IDE 8Mb Cache 120Gb og X-Fi XtremeMusic.

Jeg tror det vil gå bra da, men hva slags oppsett har dere? Hakker det hos dere?

5518866[/snapback]

Det vet jeg ikke, men telenor suger srry for ordbruket, men da lagger det garanter med telenor.

1500/300 fra telenor=349,- måneden

1500/350 fra nextgentel=270,- månden

og nextgentel har mye bedre opptid osv (egen erfaring. Har telenor nå men skal bytte til nextgentel siden 12mnd har gått)

Endret av shadow of darknes
Skrevet (endret)

Hehe, tro det eller ei! Jeg kjører på 1280*960@60Hz og som sagt alt på High!

Jeg lyver ikke nå, eller så hadde jeg ikke spurt her ;) !

Gleder meg til jeg får det!

Offtopic:

Hvilke norske servere er gode? Gamer.no er gode vil jeg tro, og kommer til å holde meg til dem! :) Og Catch Gamer. Har de noen servere oppe?

Endret av onyX
Skrevet

Nope!

Eller, naboen har trådløs og jeg får låv til å bruke det. Det er litt ustabilt, desverre...

Så det er bedre med egen linje og direkt oppkobling på nett med TP, mye bedre!

Skrevet

Hey, takk for den lista!

Den var til stor nytte! Setter den inn i favoritter med en gang, sånn at jeg har den! Takk takk :)

Skrevet
Han har ikkje nett?

5519766[/snapback]

:blush:

uansett.. spillte med tilnærmet identisk oppsett til rett før jul. spillet gikk flytende nok med 1024x768, settings ett sted mellom low/medium og view distance på 100%. Spillte med low på lyssettings og slikt iallefall.

med 1280x960 hakket det merkbart mer med en gang.

(jeg har mine tvil på at du spiller selv demoen med alt på high med det oppsettet der i den oppløsningen...:roll:)

Skrevet
Hei!

Dette er PC'en min:

5518866[/snapback]

Det vet jeg ikke, men telenor suger srry for ordbruket, men da lagger det garanter med telenor.

1500/300 fra telenor=349,- måneden

1500/350 fra nextgentel=270,- månden

og nextgentel har mye bedre opptid osv (egen erfaring. Har telenor nå men skal bytte til nextgentel siden 12mnd har gått)

5519310[/snapback]

Telenorlinje her, går som det suser.

ca 20-30 i ping på norske servere.

Skrevet

Telenor er det ikke så mye problem med, nei, når det fungerer som det skal :)

Nede i 12-15 i ping på norske servere, med trådløs forbindelse og en billig-ruter.

Men blir nok NGT her og, etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...