Goscinny Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Heisann! Jeg har en CANON ip3000. DEssuten ønsker jeg å skrive ut en A3-side på min printer. En A3-side er jo to A4-sider "limt" sammen, så det burde vel gå? Hvis det går: må jeg endre noen instillinger først?
Chasseur Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Åh, dette kan jeg egentlig, men har ikke ikke indesign på denne Pcen. Det ligger under print menu, der hvor du kan velge marks and bleeds osv, på en av de fanene. Skal komme med ett svar, klokka halv ni i morgen, senest =) Men, bare rpøv å rot litt rund ti print menyen du får opp med eplle+p (ctrl+p på windows)
Goscinny Skrevet 29. januar 2006 Forfatter Skrevet 29. januar 2006 Åh, dette kan jeg egentlig, men har ikke ikke indesign på denne Pcen. Det ligger under print menu, der hvor du kan velge marks and bleeds osv, på en av de fanene. Skal komme med ett svar, klokka halv ni i morgen, senest =) Men, bare rpøv å rot litt rund ti print menyen du får opp med eplle+p (ctrl+p på windows) 5515966[/snapback] Flott!
Chasseur Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Beklager sent svar, men hadde litt problemer med internett =) ctrl+p->setup->tile Det skulle ordne biffen =)
Goscinny Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Skrevet 30. januar 2006 (endret) Takker. Kan du forklare hva den egentlig gjør da? EDIT: Det er overflødig Prøvde det ut nå Endret 30. januar 2006 av Goscinny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå