Gå til innhold

world of warcraft versjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spilt us versjonen av wow siden det kom ut men jeg kunne tenke meg å prøve å spille på europa versjonen av wow....Må jeg kjøpe nytt spill da eller er det mulig å forandre på på min us versjon av spillet?sånn at jeg ikke trenger å kjøpe det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en mail til blizzard support. så kan det hende du får byttet.

Har lest om det et sted men husker ikke hvor det var og hva det sto.

Men hvis du får fikset det, så tror jeg også at dine chars blir slettet.

Skrevet
Send en mail til blizzard support. så kan det hende du får byttet.

Har lest om det et sted men husker ikke hvor det var og hva det sto.

Men hvis du får fikset det, så tror jeg også at dine chars blir slettet.

5511781[/snapback]

dette var om du hadde spillet i hendene, men ikke registert en konto.

Skrevet

Sikker?

Mente jeg har hørt om noen som har spilt US, og gått over til EU etter noen mail fram og tilbake. Meiner det står noe om det på wow-europe.com

Skrevet

Gå inn på din world of warcraft mappe finn en fil som heter realmlist, så åpner du den opp i notepad og forandrer us.logon.worldofwarcraft.com til eu.logon.worldofwarcraft.com så får du opp eu servers :D lett som bare det :cool:

Skrevet
Gå inn på din world of warcraft mappe finn en fil som heter realmlist, så åpner du den opp i notepad og forandrer us.logon.worldofwarcraft.com til eu.logon.worldofwarcraft.com så får du opp eu servers  :D  lett som bare det  :cool:

5511834[/snapback]

Takk for tipset..jeg fikk det til å funke :)

Skrevet
Gå inn på din world of warcraft mappe finn en fil som heter realmlist, så åpner du den opp i notepad og forandrer us.logon.worldofwarcraft.com til eu.logon.worldofwarcraft.com så får du opp eu servers  :D  lett som bare det  :cool:

5511834[/snapback]

Takk for tipset..jeg fikk det til å funke :)

5512010[/snapback]

Bare hyggelig det :cool:

Skrevet
Klarer du å logge inn og?

5512434[/snapback]

Jeep..jeg har en account på EU versjonen men ingen plate til å innstallere spillet..så nå kan jeg spille på us og eu hvis jeg vil..

Skrevet

Vet ikke om det er lov å gjøre slik som forklart, at man skifter på realmlist updaten i text-filen.

Når du kjøper det i norge, får du jo kjøpt EU-Versjonen. Kjøper du det i USA, får du kjøpt US versjonen. Serverne er separate av en grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...