Gå til innhold

Battlefield2, en ny melke ku?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en stor fan av battlefield serien, men nå begynner jeg å lure på om dette blir en ny melke-ku. Det er selvfølgelig bare fint at spillet blir oppdatert og det kommer nye ting til det, for da varer jo det mye lengre og det blir morsommere :)

Men likavel håper jeg ikke det blir sånn som med "the sims" serien. Der X antall lavkvalitets tileggspakker er kommet.

Nå har Special forces kommet og jeg må si at det er jo gøy, men EA og DICE burde teste spillene sine bedre før de ligger dem ut for salg.

Er det noen som støtter disse synspunktene? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er enig med deg! det skulle vært unødvendig å betale så mye penger for en tillegspakke.

Hadde det vært slik at tillegspakken ikke kan spilles online mot vanlige BF" så hadde det vært greit, Men når man kan "overføre" SF våpnene til vanlige BF2 er det litt tvilsomt...da blir man på en måte tvunget til å kjøpe tillegspakkene.

Skrevet

Jeg er enig i at spillene burde testes mere før de legges ut for salg. Synes også tileggspakkene er dyre. Men, jeg er en BF2 loco så jeg kjøper vel alt de spyr ut, og lukker øynene for de mørke kapitalistiske baktanker..

Skrevet (endret)
er enig med deg! det skulle vært unødvendig å betale så mye penger for en tillegspakke.

Hadde det vært slik at tillegspakken ikke kan spilles online mot vanlige BF" så hadde det vært greit, Men når man kan "overføre" SF våpnene til vanlige BF2 er det litt tvilsomt...da blir man på en måte tvunget til å kjøpe tillegspakkene.

5511618[/snapback]

Vi tenker i de samme banene :!:

Endret av nabbis
Skrevet
Jeg er enig i at spillene burde testes mere før de legges ut for salg. Synes også tileggspakkene er dyre. Men, jeg er en BF2 loco så jeg kjøper vel alt de spyr ut, og lukker øynene for de mørke kapitalistiske baktanker..

5511654[/snapback]

Hehe, ja du er ikke den eneste :)

Skrevet (endret)

Tilleggspakker er jo bare positivt! Men jeg synes ikke man får det man betaler for! Det er altfor få maps både i den vanlige og i tilleggspakken!

Endret av mofopop
Skrevet

EA og Dice har funnet ein måte å tene enda meir penger på. Eg synest det er tull å ta seg så mykje betalt for ein tilleggspakke når du først har brukt ein del på originalversjonen.

Skrevet

EA er latterlige, dei fleste veit kva dei er ute etter, og syns slett ikkje noko godt om dei. Inkludert meg.

SF var ikkje så verst, dog kunne vore litt billigare. Men å lage små booster packs og kreve penger for dei. Ka farsken? Da burde dei iallefall fått pacthene fortere ferdig enn slik dei driver på med nå.

Nei, vi får vel forsette å vera tolmodige. :hrm:

Skrevet

her kritiserer man altså et firma som er ute å tjene etter penger. Er det noen som ikke ser logikken i dette? Selvfølgelig ønsker de å tjene mest mulig penger, slik som alle andre firmaer.

Skrevet

En hver normann har råd til noe lapper nå og da til et spill som man liker..

SF..vel, kostet 300 kr som jeg kunne brukt på en halv om ikke en tredjedels tur på byen..

Skrevet

Tror ikke folk skjønner at det ikke er pengene det står på, men det faktum at Dice/EA tar penger for hva andre spillutgivere gir ut gratis, og det at de driter i communitiet. La oss gjøre som CoD2 folka gjorde - slå av alle serverne til spillet blir patchet av utgiverne. BFTV ASAP, bitchez.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...