Gå til innhold

Multbruksområde laptop til +- 12000


Anbefalte innlegg

Jeg får en bærbar pc hos hp (erstatnings pc, pga at de aldri klarte å fikse den gamle). Jeg kan velge mellom å ta imot den pcen de vil gi meg eller heve kjøpet og kjøpe en annen plass... Da får jeg 12000 i lomma. Dette er pcen de vil gi meg: link her

 

Nå kan jeg litt om pcer og jeg tror nok jeg skulle klare å få en bedre laptop til denne prisen en dette :/

 

Jeg skal bruke laptoppen til litt forskellig egentlig.. Skal bruke den til skolearbeid som Photshop, Indesign, Premier, etc,etc Men vil også ha muligheten til å spille på den. Jeg er lite kresen på vekt og støy men at den ikke bråker noe sinnsykt er en fordel..

 

Når det gjelder spilling så trenger den ikke kunne kjøre absolutt alt på full grafikk men jeg vil helst kunne spille så og si alle spill om enn med noe lavere ytelse/kvalitet på de mest krevende.

 

Så jeg kan tenke meg noe i duren av

 

2gig pentium M eller helst en god AMD processor (kan ikke mye om de nyeste AMD merkene)

1gig ram(muligens 2)

brukbart grafikk kort med 128/256 ram.

60gb+ HD 5400rpm+

standard combodrive ting (noe som kan brenne/spille alt)

 

 

Jeg har sjekke komplett pcbyggern og fikk til ganske gode konfigurasjoner der, og der slipper jeg å få med windows xp (700kr billigere). gode forslag settes pris på :)

Endret av jcr.nan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...