Maroder_S Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hei, har fått låne en liten USB-Bluetooth-mottaker av en kompis. Denne skal brukes til en test for Hw.no. Dessverre er han jeg lånte denne av en Linux-nerd av de sjeldne, så han har kastet CD-en sin med Windows-drivere. Jeg må likeve bruke denne med Windows, siden testproduktet bare leveres med Windows-drivere. Men driveren er ikke mulig å finne på Fujitsu-Siemens nettsider! Dette er en vanlig dongle tipper jeg, omtrent to år gammel. Den er merket "FMWBA-101"
Simen1 Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Synd jeg ikke har samme merke på min blåtann. Hvis det hadde vært likt skulle du fått låne CD'en eller i det minste fått lånt en ISO av CDen. Har du ennå ikke fått tak i drivere? (Jeg ser innlegget er datert 27. januar)
Re-Offender Skrevet 8. februar 2006 Skrevet 8. februar 2006 Hei, har fått låne en liten USB-Bluetooth-mottaker av en kompis. Denne skal brukes til en test for Hw.no. Dessverre er han jeg lånte denne av en Linux-nerd av de sjeldne, så han har kastet CD-en sin med Windows-drivere. Jeg må likeve bruke denne med Windows, siden testproduktet bare leveres med Windows-drivere. Men driveren er ikke mulig å finne på Fujitsu-Siemens nettsider! Dette er en vanlig dongle tipper jeg, omtrent to år gammel. Den er merket "FMWBA-101" 5504600[/snapback] De fleste BT-enheter bruker CSR brikkesett, så da er det widcomm driverene som er det absolutt kuleste og mest avanserte du kan kjøre. Her er siste versjon: Widcomm 5.0.1.1200 - GSM-Forum PS! Ikke glem å laste ned disse hackene for å få de til å fungere uten lisens, det ligger opplysning om hvordan du gjør dette i tråden jeg linka til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå