Gå til innhold

Logitech surround og to pcer . hvordan koble ?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fikset meg egen pc for nedlasting, mail , video og slikt. Flotte greier tenkte jeg siden jeg da kan konfigurere den andre til å yte maks i spill og fortsatt laste ned med den andre. Det som er problemet er at jeg har bare ett surroundanlegg å kjøre lyden fra og da driver jeg å grubler på hvordan jeg skal få begge pcene til å sende lyd ut på anlegget... har ett ett år gammelt logitech system .. det nest høyeste i z serien ikke de digitale som er nå. noen som har forslag? Tenkte kanskje på å kjøpe lydkort med koaks utgang eller noe å så en creative lydboks eller en reciever men med recieveren vet jeg ikke om det er støtte for å koble til logitech anlegget så da må jeg innvistere i nytt surroundanlegg . Dyrt pluss at jeg sitter igjen med et bra logitech anlegg som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Arg grubler å grubler men finner ingen god løsning! Hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

akkurat.. har gått å grublet på dette lenge nå , og jeg kom på en ting. siden begge pcene skal i samme nettverk er det vel mulig å streame lyd fra den ene til den andre? Det vil si at jeg kan åpne videofilen fra den pcen med anlegget koblet til å spille den av der uten alt for mye problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...