BigJackW Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Holder på å lage en undersøkelse om Likeverd og likestilling. Se oppgave 1: Så langt har jeg disse 6 spørsmålene, men skulle hatt noe mere. Noen tips til flere spørsmål eller endringer?? Edit: Copyright teksten på bildet kommer jeg til å fjerne når jeg skal lever ut undersøkelsen. Endret 26. januar 2006 av BigJackW
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 Hvem er det som står for matkokingen i hjemmet ? Muttr, fattr, jeg. Hvem er det som tar seg av innkjøpet ? Muttr, fattr, jeg. Hvem er det som tjener pengene i familien ? Muttr, fattr, jeg.
Scotty Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 (endret) ..hm, det med hvor lenge en sitter foran pcen/tven og hvor mye tid som går på lekser hadde for liten tidsforskjell mellom seg. Burde heller vært: Hvor lenge sitter du foran data/tv skjermen om dagen? Nesten aldri 20min eller mer 1time eller mer 2timer eller mer Hele fritiden min Endret 26. januar 2006 av _Scotty_
BigJackW Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Skrevet 26. januar 2006 Har endre Fra hele dagen og hele fritiden min til 1 time eller mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå