Gå til innhold

Hvorfor hakker WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en laptop med 1.7 dothan centrino prosessor, Ati mobility 9700 128mb kort å 512 mb ram.. Spillet hakker da enda jeg har grønn på latency. Kan hakke over laange perioder åså plutselig gå helt flytende igjen. Hakker ikke bare i store byer men kan finne på å begynne å hakke hvor som helst.. Så lurer på om noen vet hva dette kan skyldes? Er datan rett og slett for dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

du har lite ram. prøv å restarte pc før du skal spille. da slipper du at minnekrevende programmer kjører i bakgrunnen og forårsaker minne choke. du kan også alt ctrl del og se om noen andre prosessoer tar mye maskinresursser.

Endret av Henrik2k
Skrevet

å restarte maskinen har ingen effekt på om det er minnekrevende programmer i bakgrunnen eller ei. Det hele kommer ann på om de blir startet eller ei.... :roll:

Men å stoppe endel programmer rett etter restart, eller å skru dem helt av før restart kan ha en positiv effekt ettersom man kanskje kan unngå noe memory leak på dårlig programmerte programmer, og stoppe andre programmer man ikke trenger fra å lastes inn...

men du burde ha 1024MB RAM iallefall..

Skrevet
å restarte maskinen har ingen effekt på om det er minnekrevende programmer i bakgrunnen eller ei. Det hele kommer ann på om de blir startet eller ei.... :roll:

Men å stoppe endel programmer rett etter restart, eller å skru dem helt av før restart kan ha en positiv effekt ettersom man kanskje kan unngå noe memory leak på dårlig programmerte programmer, og stoppe andre programmer man ikke trenger fra å lastes inn...

men du burde ha 1024MB RAM iallefall..

5502514[/snapback]

var på en måte det budskapet jeg ville fram til. å hindre at minnekrevende programmer kjører. tenkte da på priogrammer som DC, bitorrent osv. som man vanligvis starter manuelt...... men uansett så hjelper det med en restart hvis maskina har stått på i noen døgn. da går det rimelig tregt

Skrevet

STOR forskjell på 512 og 1 gig ja. Det kan jeg skrive under på. Og det er også den del forskjell på 1 og 2 gig (som jeg nå har), selv om ikke den er like stor som mellom 512 og 1 gig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...