FPShooter Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 @Bahamut Når du logger deg inn i BF2, kommer det et reklamevindu opp, det leder deg hit: http://www.ea.com/official/battlefield/bat...s/euroforce.jsp Der står det: And remember to get your copy of Battlefield 2: Euro Force only on the EA downloader! Som du finner her:https://account.ea.com/commerce/teaser.jsp?...2map&app=teaser NB! Legg merke til ordet "only".
TheDarkListener Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 En annen dårlig nyhet er at funksjonen der man kunne plukke opp "deployed mines" (montro om C4 er inkludert) med G-knappen blir holdt tilbake. De mener at denne funksjonen ikke er helt klar for massene enda Hmmm, ikke klar for massene? Synes dette hadde vært en gode forandring, hadde gjort Enginer kitet mer spennede.....for ikke å snakke om Spec'n. 5596498[/snapback] tja, en grusom bug som gjorde at minen/C4 detonerte når du prøvde å plukke den opp vil gjøre den "not ready for production"... for eksempel.. 5596927[/snapback] Oiii, men det er noe annet enn "ikke klar for massene" EDIT: Jeg har lett litt etter hvordan man får tak i de nye boostpakkene å har ikke helt funnet ut av hvordan man kjøper disse. Noen som har et innblikk i dette? 5597079[/snapback] Tenk på når de slapp BF2, utallige bugs (Som fortsatt finnes). Tenk hva "ikke klar for massene" betyr da. Må være noe de taper penger på å inføre eller faktisk ikke har giddet å lage. Euro Force vil bli solgt i tyske butikker, usikkert om det kommer andre steder.
Duckster Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hva betyr det at det er booster pack? er det det samme som expansion pack eller?
lceman™ Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Plager ikke meg at det er utsatt, har bare vært mas å installere nye patcher så langt.
Bahamut Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Vel, jeg har kommet så langt ja men hvordan blir det med betaling? VISA? Når EURO å den andre blir sluppet så vil jeg kunne laste den ned ifra den linken`?
El Matador Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Vel, jeg har kommet så langt ja men hvordan blir det med betaling? VISA? Når EURO å den andre blir sluppet så vil jeg kunne laste den ned ifra den linken`? 5599028[/snapback] Visa, mastercard, u name it
FPShooter Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Hva betyr det at det er booster pack? er det det samme som expansion pack eller? 5598347[/snapback] Nei. Boosterpack = 3 nye kart til vanlig BF2.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Andre enn meg har fått med seg at ryktene tilsier at patchen mest sannsynelig er ute i morgen klokken 6?
El Matador Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Andre enn meg har fått med seg at ryktene tilsier at patchen mest sannsynelig er ute i morgen klokken 6? 5600158[/snapback] http://www.totalbf2.com/forums/showthread....0730#post690730 Nei
Elendil Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Endelig. Da blir iallefall en del ting fiksa. Reagerte dog på noen punkt.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Andre enn meg har fått med seg at ryktene tilsier at patchen mest sannsynelig er ute i morgen klokken 6? 5600158[/snapback] http://www.totalbf2.com/forums/showthread....0730#post690730 Nei 5600277[/snapback] Synes bare det var overraskende lite snakk om det her..
TheDarkListener Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Andre enn meg har fått med seg at ryktene tilsier at patchen mest sannsynelig er ute i morgen klokken 6? 5600158[/snapback] http://www.totalbf2.com/forums/showthread....0730#post690730 Nei 5600277[/snapback] Hva med å gi med litt creds og reklame for TLV? Tror mange kommer til å bli skuffet over denne patchen, den lover nok mer enn den holder.
Elendil Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Skrevet 13. februar 2006 Har små forventninger, siden eg har opplevd battlefield patcher mange ganger før. :!:
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 (endret) Ny patch har 1.1.2696-528.0 i browser, den har allerede en feil som jeg har funnet ut, og det er at du skyter rimelig ofte igjennom biler og andre kjøretøy med anti-tank raketten, og du mister ikke "noen" raketter når den går rett igjennom kjøretøyet.. APC'en er mye lettere å styre, nesten som en "go cart".. helt seriøst.. Merker at stridsvogna og apc'ene tar seg lettere fram enn tidligere... Du ser UAV'en veldig godt.. er ikke så lett å treffe den dog... Stridsvogn og apc tåler betydelig mindre enn tidligere, to -2- stk anti-tank raketter bakfra, og du er dead meat... Spillet hos meg loader spillet mye kjappere, og avslutningen av spillet er raskere enn det var tidligere.. Nå har jeg ikke prøvd ut patchen så mye, og resten finner dere ut av selv i morgen..! Edit: Typo Endret 13. februar 2006 av Slettet+3124
El Matador Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ny patch har 1.1.2696-528.0 i browser, den har allerede en feil som jeg har funnet ut, og det er at du skyter rimelig ofte igjennom biler og andre kjøretøy med anti-tank raketten, og du mister ikke "noen" raketter når den går rett igjennom kjøretøyet.. APC'en er mye lettere å styre, nesten som en "go cart".. helt seriøst.. Merker at stridsvogna og apc'ene tar seg lettere fram enn tidligere... Du ser UAV'en veldig godt.. er ikke så lett å treffe den dog... Stridsvogn og apc tåler betydelig mindre enn tidligere, to -2- stk anti-tank raketter bakfra, og du er dead meat... Spillet hos meg loader spillet mye kjappere, og avslutningen av spillet er raskere enn det var tidligere.. Nå har jeg ikke prøvd ut patchen så mye, og resten finner dere ut av selv i morgen..! Edit: Typo 5601490[/snapback] Hvor har du fått den fra?
Elendil Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Pacthen er ute. Høyrest bra ut Frank_1
MrLee Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 ja, nå vil forhåpenligvis Panzer bli brukt mer i koordinasjon med infanteri, slik at du må ha fotsoldater til å dekke rumpa. Har lenge irritert meg over at Panzer tåler guddommelig mye, selv i ræva... Når man først klarer å få av gårde 2 AT raketter, som i seg selv er mye med tanke på 3rd person view og damage indicator, så burde man pokker få mer uttelling... BRA sier jeg, BRA! At det virker som at diselhestene i motorene får mer uttelling er også bra...de har jo vært nesten skamløst svake (dette gjelder nesten alle spill mener jeg.. OPF hadde også svake kjøretøy før en patch fikset...how come?)
Bahamut Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 (endret) ja, nå vil forhåpenligvis Panzer bli brukt mer i koordinasjon med infanteri, slik at du må ha fotsoldater til å dekke rumpa. Har lenge irritert meg over at Panzer tåler guddommelig mye, selv i ræva... Når man først klarer å få av gårde 2 AT raketter, som i seg selv er mye med tanke på 3rd person view og damage indicator, så burde man pokker få mer uttelling... BRA sier jeg, BRA! At det virker som at diselhestene i motorene får mer uttelling er også bra...de har jo vært nesten skamløst svake (dette gjelder nesten alle spill mener jeg.. OPF hadde også svake kjøretøy før en patch fikset...how come?) 5601897[/snapback] Diselhestene? Hmm, bilene du snakker om da? Du vet vel hva som driver M1A1'en? EDIT: Pacthen er ute:D Kjenner alerede at jeg kommer å bli mindre drept av GL å Heli *smiler* EDIT: Tåler tanken enda 2 C4? Endret 14. februar 2006 av Bahamut
El Matador Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Noen som har en fin link? Gidder ikke Google etter dårlige mirrors. Edit: Dette var en fin post, ja https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=538145 Endret 14. februar 2006 av Zevs.
MrLee Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 At det virker som at diselhestene i motorene får mer uttelling er også bra...de har jo vært nesten skamløst svake (dette gjelder nesten alle spill mener jeg.. OPF hadde også svake kjøretøy før en patch fikset...how come?) 5601897[/snapback] Diselhestene? Hmm, bilene du snakker om da? Du vet vel hva som driver M1A1'en? 5602275[/snapback] The M1's relatively high mobility is achieved through a high power-to-weight ratio conferred by its 1,500-hp gas turbine powerplant. It is compact, starts more readily than a diesel, but has lower fuel mileage. joda, veit at M1A1 har bensinmotor (alt for å øke forbruket ) Men; T90 = diesel, Type98 = diesel, BMP3 = diesel, Tunguska = diesel, Linebacker = diesel, Type 95: Vil tippe Diesel., Vodnik = diesel, o.s.v... snakker om flertallet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå