Gå til innhold

Lag en logo til et skiteam - Konkurranse!


Anbefalte innlegg

Driver å lager logo til et skiteam. Vi filmer og fotograferer.

Har lagd en som jeg egentlig ikke er helt fornøyd med.

Hvis noen har noe tips eller noe, hadde jeg blitt veldig glad hvis noen kunne hjelpe meg. Kan også sende .psd fila hvis det abslutt er ønskelig.

Må si jeg ikke kan alt om photoshop enda, så hadde vært greit med litt hjelp :D

 

Her er logoen jeg har laget:

verticalprodlogo.jpg

 

--

Se min 2. post for info om konkurranse!

--

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KONKURRANSE::

 

Lag en logo til Vertical Productions. Du ser temaet på den jeg har laget. Et skiteam som filmer og fotograferer jibbing på ski.

Den skal brukes som velkomstside på websiden vår, og evt. trykkes på t-skjorter, stickers osv.

 

Farger: Svart, hvitt og oransjfargen #f7941c. Flere farger som matcher disse kan brukes, men viktig at dere bruker akkurat denne oransjfargen.

 

Format: Ca. samme som den jeg har laget fra før. 500x400 pixels eller noe rundt der.

 

Kom med forslag i denne tråden. Den som lager den jeg vil bruke får nok reklame for et firma, en webside el. m/ evt. link på vår side.

 

Lag en FEEET logo nå!:D

Endret av sindrejibb
Lenke til kommentar

Takker for alle forslag, både gode og dårligere:P Hehe...

 

Gjerne PRØV å gjør den levende da:D

Fint du så premien til slutt. Vi har som mål å prøve å lage en bra side med et budsjett på nøyaktig 0 kroner og 0 øre, derfor kan ikke premien være alt for stor, så litt reklame for deg/dere kan være en fin premie.

Lenke til kommentar

Jaja, kjedet meg, så jeg prøvde. i Gimp. Haha. Jada, det er lov å le. Den ble stygg.

Kommer under.

 

logotingferdig5de.jpg

Så en med teksten "Enter", til bruk på hjemmesiden.

logotingintro8ul.jpg

 

Det er fremdeles lov til å le. Jeg er en skikkelig nybegynner på dette her, bare prøvd meg på noen avatarer, bannere og wallpapers før. Ja, laget i Gimp.

Ikke fornøyd.

 

(skal ta å klippe litt bedre senere. Halvferdig bilde)

Lenke til kommentar

Joda, grei nok den. Men han skifyren var det en rar effekt eller noe på ja.

Men jeg tror dessverre ikke vi kommer til å bruke den. Men som sagt, lov å sende inn forslag! Skriften var kul, men ganske uoriginal. Det bør være skriften man fester blikket på. Eller, kan skal helst kunne se hele bildet på en gang. Det er skifyren jeg fokuserer på her.

Lenke til kommentar

Får ikke håpe at jeg også har skrevet feil :roll: Men her er min KJAPPE skisse:

 

post-59075-1138883449_thumb.jpg

 

Beklager fargene, la ikke merke til at oransjefargen skulle brukes.

Ideen er at det er varmesøkende farger eller hva det heter som er på skimannen, skriften er kalde istapper ;)

Er forresten nybegynner i Illustrator, og har funnet illustrasjonen av skifyren i et clip-art gallery... :p

 

Edit: Dette så tåpelig ut :!:

Endret av kattekwinnen
Lenke til kommentar
Tjaaa... Var veldig tom da. Har laget en selv nå, så gjerne prøv å slå den...:D

 

5536200[/snapback]

 

Den der tror jeg kan egne seg til noe om du bare får mannen på ski der skarp. Det passet ikke med blur her. Det samme på www linken din. Mulig det ikke er blur der, bare dårlig AA elns.

 

Ellers tror jeg en logo kan blir gjort enda enklere? Simplify it.

 

EDIT: ...ikke....quote... bilder.....

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...