Gå til innhold

En bra erstatter for Mist 430 w. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mist 430w. har tatt kvelden..

Trenger en erstatter.. Har kikket på Hiper HPU-4S350, Silent 350W, 120mm Vifte, 2xSATA, ATX, PCI-E, 20/24pin

men vil disse 350w. holde til oppsettet under ?

Abit VT7, VIA PT880

Intel Pentium 4 3.2GHz

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB

Western Digital Caviar 250GB IDE

Western Digital Caviar SE 200GB IDE

Nytt skjermkort 6600GT / x1600PRO (har ikke bestemt hva jeg skal bestille..)

NEC ND-3520A DVD-brenner

og ikke minst, er den stille ?

Min mist var syykt stille

:dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fordi det er litt for dyrt for lommeboka akkurat nå..

men er 350w for lite til oppsettet mitt ? kommer kanskje en disk til inn i bildet snart.. pluss kanskje 2 x 512 ram...

5496198[/snapback]

vil tro det skulle bli litt lite det ja.. ivertfall hvis du skal ha enda mere i den..

finn en billig 400w eller mere helst.. (men hold deg langt unna q-tec, selv om prisene frister)

Skrevet (endret)

begge de psuene du har kikka på skulle klare å dra lasset uten problemer med mindre du overklokker cpu. det er den eneste delen som trekker en del watt i ditt oppsett. har sett folk kjøre mye mer krevende systemer på 300-350watt psuer (av god kvalitet sef ;))

tror hiperen vil være et bra valg. da har du en grei andre psu etterhvert også når det er tid for litt mer seriøs oppgradering.

Endret av Spirre
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har en Hiper HPU-4S350, fikk den i dag. Den automatiske vifteregulering skrur hastigheten opp og ned flere ganger i minuttet. Veldig slitsomt, så jeg tror jeg må returnere den og kjøpe noe annet.

Noen som vet om det går an å justere automatikken eller noe, for å unngå at den går opp og ned slik? Tror det stod et sted at det er belastningen som avgjør, ikke temperaturen. Sikkert lite å gjøre med. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...