Ozelot Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Heisann! Jeg opplever i disse dager diverse aksjetips på mail(også kalt spam) som jeg lurer litt på hvorfor jeg får. Bruker jeg domenet i eposten, og setter www. foran kommer jeg somregel til en side der det er rådgivning om finans og slike ting. Finnes det noen mulighet for å spore opp hvor eposten har komt fra ? Tenker da på slik som du kan med en ip-adresse, der du kan finne ut hvor en server er lokalisert(f.eks.).
agvg Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Legg inn mailene her så finner man ut endel: http://www.spamcop.net/
buskmann Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Se på headeren til e-posten (med e-post-programmet ditt). Den kommer opprinnelig fra den nederste "from: IP-adresse".
Ozelot Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Skrevet 25. januar 2006 Se på headeren til e-posten (med e-post-programmet ditt). Den kommer opprinnelig fra den nederste "from: IP-adresse". 5495464[/snapback] Hvor finner jeg ut dette i outlook ?
Tom J Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Mener det er å høyreklikke på eposten, velg alternativer. Der er det et vindu med meldingshoder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå