Gå til innhold

store 2.1 datahøytalere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk faktisk et par ProMedia Ultra 2.0 inn døra her i dag :)

 

Lyd: anbefales. Jeg hadde høye forventninger fra før av, og jeg ble ikke skuffet!

 

Forhandler: anbefales kun dersom du er tålmodig og MÅ ha Klipsch :mad: Jeg bestilte høyttalerne 28.12. og forhåndsbetalte samme dag. 10.01 ringte jeg for å dobbeltsjekke at de var sendt og det bare var Posten som var late, men neida. De hadde ikke sendt noe de. Ble bedt om å maile betalingsbekreftelsen en gang til, og alt skulle bli bra. Jeg ventet ennå litt til, helt til sist fredag. Da ringte jeg nok en gang og lurte på hvordan situasjonen var, og NEIDA! Høyttalerne var fremdeles ikke sendt. Og nok en gang skulle alt ordnes opp i.

 

Men de dukket opp til slutt da. Og jeg må si de var verdt all ventingen, selv om det ikke skulle vært nødvendig..

Lenke til kommentar

Det er minijack inngang bak, som kan brukes til å koble til PC, stereoanlegg, TV e.l. Det eneste man trenger for å koble dem til er en hodetelefon- eller linjeutgang. I tillegg er det også en minijack-inngang i fronten, for tilkobling av mp3-spillere og annet forefallende. Svært praktisk. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...