kaliber Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 ja topic sier alt. er det dvd filmer som er klare til å brenne ut?
Isbilen Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Iso er "bilder" av cd eller dvdplater som brenneprogrammer kan bruke til å lage en eksakt kopi av disse.
efikkan Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 ISO er egentlig bare ei fil som inneholder hver sektor i en partisjon, cd-plate, dvd-plate, floppy osv. ISO kan med andre ord være hva som helst slags lagringsmedium. De fleste brenneprogram skal takle ISO, eventuellt emulér fila med DAEMON TOOLS og ta kopi av plata. Andre program som kan åpne ISO-filer er WinImage og WinRAR. Jeg går ut ifra at du har fullt lovlig materiale. Jeg oppfordrer IKKE til piratkopiéring.
am3k Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Trådstarter har fått svar på sitt spørsmål. Formuleringen antyder også at en her balanserer på [urp=https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8]#8 i retningslinjene[/url]. Så jeg tro vi stenger denne
Anbefalte innlegg