thomanil Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hei, fornøyd fersk eier av 360 her. Nå kommer det nok snart ikke flere dumme spørsmål fra meg... Har tynne vegger og sure naboer, så jeg må gjøre noe med lyden. Hadde i utgangspunktet lyst til å bruke Koss-headsettet mitt istede for høyttalere på kvelden, men xbox'en har jo ikke minijack-utgang. Da tenkte jeg at det kanskje var mulig å skaffe en overgang fra phono-stereoplugger til minijack female, så jeg kunne koble meg til på den måten... men ser ikke ut til at dette funker (i så fall er det rart at det ikke finnes kabler noe sted). Ja, en mulighet er vel kanskje Live-headsettet... men lyden er vel ikke helt topp med det? Vil bruke portapro-babyen min istedet! Noen tips? Endret 24. januar 2006 av thomanil
Spectre Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Phonoutgangen er lavnivå dvs lagd for bruk mot forsterker eller inn i TV. De kan ikke brukes til å drive hodetelefoner. Live headsettet er for stemmer og chat, tror ikke det går an å få all lyd gjennom denne. Lyden er også mono tror jeg (det er ihvertfall bare en øreklokke på de). Du må nok gå via en forsterker eller en TV for å få lyden ut til hodetelefoner.
thomanil Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Phonoutgangen er lavnivå dvs lagd for bruk mot forsterker eller inn i TV. De kan ikke brukes til å drive hodetelefoner.Live headsettet er for stemmer og chat, tror ikke det går an å få all lyd gjennom denne. Lyden er også mono tror jeg (det er ihvertfall bare en øreklokke på de). Du må nok gå via en forsterker eller en TV for å få lyden ut til hodetelefoner. 5488824[/snapback] Kom på en ting... det fungerer ikke å bruke et usb-headset da?
Spectre Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Kom på en ting... det fungerer ikke å bruke et usb-headset da? 5488896[/snapback] Tviler på det, har ikke hørt om at X360 støtter det, men jeg vet det ikke sikkert.
WangenPs3 Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Vet hvertfal at xboxen støtter vanlig usb tastatur, men det hjalp ikke saken.
phax Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 (endret) er det ikke bare å plugge xbox'n i tv'n/forsterkeren din også hodetelefonen ihodetelefonutgangen til i tv'n/forsterkeren? edit: ellers så finnes det phono -> minijack hunn adaptere. men hvis dette ikke går som folk sier så hjelper vel ikke det.. Endret 24. januar 2006 av phax
thomanil Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 er det ikke bare å plugge xbox'n i tv'n/forsterkeren din også hodetelefonen ihodetelefonutgangen til i tv'n/forsterkeren? edit: ellers så finnes det phono -> minijack hunn adaptere. men hvis dette ikke går som folk sier så hjelper vel ikke det.. 5489664[/snapback] Vel, xbox'en står ved siden av sofaen min på ene enden av rommet, mens det sure lille mikro-stereoanlegget står framme bak\på sidene av projektor-lerretet. Ville egentlig bare ha en ledning rett til xbox'en ved siden av, istedet for en gedigen ledning tvers over rommet..
phax Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 (endret) Vel, xbox'en står ved siden av sofaen min på ene enden av rommet, mens det sure lille mikro-stereoanlegget står framme bak\på sidene av projektor-lerretet. Ville egentlig bare ha en ledning rett til xbox'en ved siden av, istedet for en gedigen ledning tvers over rommet.. 5489826[/snapback] du har nå allerede en ledning fra xbox til tv, så en til gjør vel ikke noen skade. men du kan jo gjøre noe slikt jeg har med pc'n, en minijack forlengelseskabel som du strekker pent langs eller bak listene i rommet og kommer frem dit du vil ha den. edit: ser at du har projektor ja. blingsa. Endret 24. januar 2006 av phax
thomanil Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Vel, xbox'en står ved siden av sofaen min på ene enden av rommet, mens det sure lille mikro-stereoanlegget står framme bak\på sidene av projektor-lerretet. Ville egentlig bare ha en ledning rett til xbox'en ved siden av, istedet for en gedigen ledning tvers over rommet.. 5489826[/snapback] du har nå allerede en ledning fra xbox til tv, så en til gjør vel ikke noen skade. men du kan jo gjøre noe slikt jeg har med pc'n, en minijack forlengelseskabel som du strekker pent langs eller bak listene i rommet og kommer frem dit du vil ha den. edit: ser at du har projektor ja. blingsa. 5489860[/snapback] Jaja, får vel bite i støvet og bestille en kjempelang jack-kabel, hehe.
Martin-sama Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her, er ikke så teknisk sånn. Men når jeg vil spille uten å lage lyd, plugger jeg bare plugger inn vanlige hodetelefoner i TV'en, veldig fin lyd. Men du får ikke mic da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå