Gå til innhold

Fest! forslag til tema..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:yes:

tema fester fungerer ikke... det er mange, inkludert meg selv, som ikke gidder å kle seg ut for å være på fest og kommer derfor i helt normale klær

5496887[/snapback]

 

Drit i å kom da hvis du ikke vil kle deg ut?

5497754[/snapback]

Ja enten det, eller så kommer du ikke inn...wee så må du kle deg ut for å komme inn...Vanskeligere er det jo ikke:P

Lenke til kommentar
:yes:
tema fester fungerer ikke... det er mange, inkludert meg selv, som ikke gidder å kle seg ut for å være på fest og kommer derfor i helt normale klær

5496887[/snapback]

 

Drit i å kom da hvis du ikke vil kle deg ut?

5497754[/snapback]

Ja enten det, eller så kommer du ikke inn...wee så må du kle deg ut for å komme inn...Vanskeligere er det jo ikke:P

5498170[/snapback]

 

Å ikke det..?

 

Scenario; Du har 80's party og så kommer den superheite jenta som du er småforelska i på døra, hun er i tillegg utfordrende kledd, men antrekket har ikke noe med 80 tallet å gjøre.

 

Slipper du henne inn? Er det virkelig så lett å si nei? Jeg undres :hmm:

 

 

 

 

 

 

 

 

:p

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Drit i å kom da hvis du ikke vil kle deg ut?

5497754[/snapback]

om jeg ikke kommer inn, så kommer jeg ikke inn. stor katastrofe. problemet er vel heller at de aller fleste pleier la være å kle seg ut. så om ingen kler seg ut, og ingen av de som kler seg ut slipper inn, blir det ingen fest.

 

logikk er ikke alltid så jævelig lett, eller hva?

Lenke til kommentar
Drit i å kom da hvis du ikke vil kle deg ut?

5497754[/snapback]

om jeg ikke kommer inn, så kommer jeg ikke inn. stor katastrofe. problemet er vel heller at de aller fleste pleier la være å kle seg ut. så om ingen kler seg ut, og ingen av de som kler seg ut slipper inn, blir det ingen fest.

 

logikk er ikke alltid så jævelig lett, eller hva?

5502219[/snapback]

 

Jøss, da er jeg glad at jeg ikke er i samme vennekretsen som du er i.. Må være veldig overflatisk og kjedelig.. :no:

Lenke til kommentar
Drit i å kom da hvis du ikke vil kle deg ut?

5497754[/snapback]

om jeg ikke kommer inn, så kommer jeg ikke inn. stor katastrofe. problemet er vel heller at de aller fleste pleier la være å kle seg ut. så om ingen kler seg ut, og ingen av de som kler seg ut slipper inn, blir det ingen fest.

 

logikk er ikke alltid så jævelig lett, eller hva?

5502219[/snapback]

 

Jøss, da er jeg glad at jeg ikke er i samme vennekretsen som du er i.. Må være veldig overflatisk og kjedelig.. :no:

5506236[/snapback]

Tenkte det samme, mine venner hadde kledd seg ut...Oh noes, jeg kan ikke bruke det andtrekket jeg tror jeg drar mest damer i...Så jeg er så tøff jeg ikke gidder ta på meg tematøyet, og heller stiller opp som den patrypooperen jeg er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...