Gå til innhold

Noen som vet noe om Star Trek Online?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hello, fellow gamers! :)

vel, jeg kom over denne linken på gamer.no http://gamer.no/product.php?productId=21035

så jeg lurer på om noen har bilder av spillet?

vet at det ikke lanseres før i 2007, men er det noen som har sett bilder av spillet?

er egentli helt betatt av Star Trek.. og dette spillet er det jeg har ventet på i all EVIGHET! det er det spillet jeg altid har drømt om..! :) noen som deler min drøm?

hehe, men er ikke en av de som kler meg ut som star trek personel og etterligner de..

jeg elsker bare simpelthen serien.. ;)

noen som tror dette spillet vil danke ut WOW? tviler litt selv altså.. men,men..

Pliz! svar meg :)

Endret av SiRious
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Dette blir vel den beste grunnen til å kjøpe ny PC i 2007 :whistle: Og for en trekkie som meg blir vel lanseringen og tiden etter ensbetydende med konteeksamen :p

Spillet ser jo også bare nydlig ut :thumbup:

Skrevet (endret)

g33k spill? :O

Seriøst da, Star Trek: Online, begynner det ikke å gå litt for langt? >_<

Jaja :!:

Endret av cfg
Skrevet
g33k spill? :O

Seriøst da, Star Trek: Online, begynner det ikke å gå litt for langt? >_<

Jaja :!:

6263920[/snapback]

sier mannen med dilbert avatar... :p

• 4 uker senere...
Skrevet

jau, er forhåpentligvis ikke lenge igjen.. skal vel komme i jan, februar.. el no sånt.. har elsket Star Trek siden jeg så det på tv. er ikke det at serien er bra laget, men også bare en guttedrøm, reise rommet rundt! synd jeg aldri kommer til å oppleve det.. jeg ble født i det feile århundre. :pc

Skrevet

Etter at jeg så traileren jeg lasta ned av dette spillet gleder jeg meg noe sinnsykt.

Håper bare de ikke tviholder det ekle 2d-systemet de har fra Starfleet command, må nesten bli noe 3d for å bli bra og ikke kjedelig i lengden.

Minner meg veldig om klingon academy dette spillet :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...