SiRious Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hello, fellow gamers! vel, jeg kom over denne linken på gamer.no http://gamer.no/product.php?productId=21035 så jeg lurer på om noen har bilder av spillet? vet at det ikke lanseres før i 2007, men er det noen som har sett bilder av spillet? er egentli helt betatt av Star Trek.. og dette spillet er det jeg har ventet på i all EVIGHET! det er det spillet jeg altid har drømt om..! noen som deler min drøm? hehe, men er ikke en av de som kler meg ut som star trek personel og etterligner de.. jeg elsker bare simpelthen serien.. noen som tror dette spillet vil danke ut WOW? tviler litt selv altså.. men,men.. Pliz! svar meg Endret 24. januar 2006 av SiRious
mrMarL Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hardcore star trek fan vil nok teste ut spille.
SiRious Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 vel, etter litt googling, tok ikke lange tiden egenlti så fant jeg fidde to sidene som kan være intressange.. Star Trek Online Star Trek FAQ håper dere liker hva deter leser kan ikke si annet enn at jeg gleder meg som et lite barn
farballa Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Dette blir vel den beste grunnen til å kjøpe ny PC i 2007 Og for en trekkie som meg blir vel lanseringen og tiden etter ensbetydende med konteeksamen Spillet ser jo også bare nydlig ut
nerd-light Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 endelig en grunn til å prøve et nett spill, selv om det kommer til å ta masse tid
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 gleder meg til denne og stargate online, lurer på hvormange som kommer til å kalle seg, picard, krik eller spock
cfg Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 (endret) g33k spill? :O Seriøst da, Star Trek: Online, begynner det ikke å gå litt for langt? >_< Jaja :!: Endret 7. juni 2006 av cfg
Gunfreak Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 ville heller bli låst inne i et rom med en hau av trekies enn med en hau av wow'ere
farballa Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 ville heller bli låst inne i et rom med en hau av trekies enn med en hau av wow'ere Dødsbra, helt enig med deg!
MrLee Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 g33k spill? :O Seriøst da, Star Trek: Online, begynner det ikke å gå litt for langt? >_< Jaja :!: 6263920[/snapback] sier mannen med dilbert avatar...
SiRious Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 jau, er forhåpentligvis ikke lenge igjen.. skal vel komme i jan, februar.. el no sånt.. har elsket Star Trek siden jeg så det på tv. er ikke det at serien er bra laget, men også bare en guttedrøm, reise rommet rundt! synd jeg aldri kommer til å oppleve det.. jeg ble født i det feile århundre. :pc
Ozelot Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Etter at jeg så traileren jeg lasta ned av dette spillet gleder jeg meg noe sinnsykt. Håper bare de ikke tviholder det ekle 2d-systemet de har fra Starfleet command, må nesten bli noe 3d for å bli bra og ikke kjedelig i lengden. Minner meg veldig om klingon academy dette spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå