Gjest Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Når jeg trykker save etter jeg har skrevet inn navnet og passordet mitt, kommer denne meldingen: "An unhandled exception has occurred in you application. If you click continue, the application will ignore this error and attempt to continue. If you click Quit, the application will be shut down immediately. Object not set to an instance if an abject" Jeg trykker continue, og den samme meldingen kommer opp når jeg prøver å uploade fra WoW. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bruke WowReader uten at denne meldingen kommer opp, og WowReader ikke funker?
Yosuf Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 jeg fiksa det ved å avinstallere og sette inn på nytt.
Laughing Madcap Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg ville ikke brukt WoWreader hvis jeg var dere, bare et hint. les her link
Gjest Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 jeg fiksa det ved å avinstallere og sette inn på nytt. 5486794[/snapback] jeg prøvde det et par ganger. jeg prøvde tilogmed å laste det ned på nytt. kanskje jeg burde prøve én gang til.
Gjest Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Jeg ville ikke brukt WoWreader hvis jeg var dere, bare et hint. les her link 5487536[/snapback] jeg har lest det før. jeg tror ikke at jeg er en av de 0,000001% uheldige som det skjer med. håper jeg i vhertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå