Gå til innhold

Her diskuterer vi tippe- og oddstips. v.2

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min siste 50,-

Estil

Anderlecht

Lyon

Odds 3,12 = 156,-  ?

5618912[/snapback]

Og der var jarmo ut av gamet, no more money left....

Vel ! Tar Mars mnd. jeg da. ;)

Skrevet (endret)

Jaja, da er jo det to stk som er ute (jarmo, og alex91), og det er fremdeles hele 11 dager igjen.

Tar jeg ikke helt feil, så er jeg den eneste i pluss, da med hele 28kr. Og da med litt over 2,5X mere enn 2. plassen.. :w00t:

Endret av svalbard
Skrevet (endret)

Better dere ikke på Nordicbet f.eks? Der kan dere jo bette på en og en kamp/spill og satse så mye dere vil og hvor lite dere vil, med høye odds og vinne uansett om 1 kamp blir feil og resten er riktig.

Norsk Tipping SUGER for å bruke det ordet.

Endret av Sir Winston
Skrevet
Skal vi slå oss sammen og kjøpe noen lodd ?

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article563177.ece

Kan legge ut for ti stk. jeg...

5621943[/snapback]

Fikk lyst til å bli med, men er totalt usansynlig at vi vinner, desverre. Men om vi får kjøpt 150 millioner lodd så vinner vi jo nesten sikkert da :p

Kanskje vi maks ender opp med å kjøpe 500 lodd. Så mye gullhår i rompa har ikke jeg hvertfall at jeg i det heletatt kan tro at vi vil vinne :)

Skrevet (endret)
Skal vi slå oss sammen og kjøpe noen lodd ?

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article563177.ece

Kan legge ut for ti stk. jeg...

5621943[/snapback]

Fikk lyst til å bli med, men er totalt usansynlig at vi vinner, desverre. Men om vi får kjøpt 150 millioner lodd så vinner vi jo nesten sikkert da :p

Kanskje vi maks ender opp med å kjøpe 500 lodd. Så mye gullhår i rompa har ikke jeg hvertfall at jeg i det heletatt kan tro at vi vil vinne :)

5622404[/snapback]

Tjaaa ? 1:146 mil.>10:14,6mil.> 100:1,4 mil. :hmm:

Hvor mange lodd vi kan kjøpe i lag da ? Seff. har dem mindre premier også...

Endret av jarmo
Skrevet

Da setter jeg mitt resterende beløp på Norge i stafetten, vinner vi ikke idag så er dette OL på vei å bli en aldri så liten gullfiasko.

Skrevet

FIASKO, skulle hørt på meg selv i går og ikke satset på det som jeg trodde skulle gå inn.

OT:

Nå er det vel noen som bør ta samling i bånn. Dette er rett og slett for dårlig. Pengene overlever jeg fint, det er ikke det som plager meg. Jeg hadde virkelig trodd og håpet på en bedre sorti for Norge i dette OL.

Skrevet
FIASKO, skulle hørt på meg selv i går og ikke satset på det som jeg trodde skulle gå inn.

OT:

Nå er det vel noen som bør ta samling i bånn. Dette er rett og slett for dårlig. Pengene overlever jeg fint, det er ikke det som plager meg. Jeg hadde virkelig trodd og håpet på en bedre sorti for Norge i dette OL.

5624379[/snapback]

Det var dårlige greier....

Vel ! Få se på dagens andre muligheter... ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...