RockFord_ Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Ser ut som du er like uheldig med mobiltelefonene dine som jeg er Lykke til !
Christian86 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 Ser ut som du er like uheldig med mobiltelefonene dine som jeg er Lykke til ! 5505071[/snapback] nee, dette er 1 av ca 60 saker siden forbrukerkjøpsloven kom i stand. Du kanke være like uheldig
Christian86 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Skrevet 27. januar 2006 brev fra butikken i dag: Dersom du fremdeles opplever samme feil, så byttes enheten i en ny hos Nokia Customer Care via oss. Dette forutsetter at telefonen har vært forsøkt reparert to ganger for samme feil, og dette må komme klart frem. Dersom du vil vi skal prøve likevel, så gjør vi det, men ta med en skriftlig reklamasjon hvor feilene du opplever nå fremkommer. Jeg kan på forhånd si at et bytte blir gjort dersom vilkårene oppfylles. Oppfylles de ikke, blir det utført en skjønnsmessig vurdering av saken som helhet, og utfallet av denne vurderingen kan ikke forutses. Datakabelen er et separat produkt, og den må ses på separat ettersom den ikke er en nødvendig del av mobiltelefonen. Denne bytter vi naturligvis siden det tilsynelatende viser seg å være en svakhet med denne. jeg reagerer på følgende: - mobildata butikken som tok første service skrev ikke inn feilene jeg nevnte, ergo står det ikke noe der. - datakabel problemet regnes ikke som en feil (slik jeg forstår han). Uansett så mener jeg at feilen er i telefonen, ettersom min 3230 fungerer fint, mens ledningen sitter løst på n90en. jeg finner det veldig underlig at en da skal si det er ledningen sin feil.
mfloe Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Fulgte kabelen med telefonen? I så fall er det et helhetlig produkt. Men butikken vil jo bytte den uansett sånn det fremstår av teksten. Hvordan kan en butikk ansatt unngå å legge inn opplysninger om problemet, det er jo det som er guidelines til rep.verkstedet
Christian86 Skrevet 28. januar 2006 Forfatter Skrevet 28. januar 2006 butikken var verkstedet. De kan software oppgradere telefonene. Spurte om det, men fikk som beskjed "ligger ikke inne noe feilbeskrivelser. Uansett, de må jo kunne forstå at man ikke oppgraderer software for moro skyld"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå