Christian86 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Leverte inn en spiller for en stund siden. Fikk den tilbake, men uten hodetelefoner. Sendte epost og fikk beskjed om at de skulle ettersendes. Normalt følger det med senz. hodetelefoner i pakken, og jeg forventet selvfølgelig å få det nå også. Når jeg åpnet pakken var jeg litt fortvilet over å se at de hadde sendt noen billig plasthodetelefoner som du normalt får med i billige flashspillere. Burde jeg sendte en epost og spørre hvorfor jeg ikke kan få de riktige hodetelefonene?
kremt Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Sikkert bare en lei forglemmelse fra butikkens side. Send en mail til dem og forklar problemet, så er jeg sikker på at de vil forstå hvorfor du ikke er helt fornøyd
tommy_89 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Sikkert bare en lei forglemmelse fra butikkens side.Send en mail til dem og forklar problemet, så er jeg sikker på at de vil forstå hvorfor du ikke er helt fornøyd 5480744[/snapback] Ja, gjør sånn som kremt sier, du får helt sikkert de rette hodetelefonene til slutt.. btw. hvilken butikk?
Christian86 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 har ikke noe med saken sier ikke det før de har hatt sjansen til å besvare eposten min. Får jo håpe at de innser at jeg gjerne vil ha det jeg har betalt for å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå