bygdis Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Noen som har vært borti justering av sendestyrke på denne trådløse routeren?? Har lest gjennom hele forumet her, uten å bli noe særlig mye klokere... Finner jo siden i web-interfacen til routeren der man kan justere fra 0 til 100, men får ikke til å justere effekten... Uansett hva jeg skriver inn i ruten så spretter innstillingen tilbake til 70 (som er standard) så fort jeg trykker på "apply". Hadde vært fint med noen synspunkter på hva jeg gjør galt.
la7dfa Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 - Wireless tx power level can now be changed via the web interface (via a hidden page: wireless_txpower.asp) Leste at dette kun fungerte på siste firmware.
bygdis Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Takk for svaret, men det hjalp så lite... Har oppdatert til siste firmware, men ingen forandring i sendestyrke her heller... Hvis det da er siste utgave som ligger på billion sine sider? skulle nesten tro det... Ingen som har denne routeren og har fått til å justere sendestyrken??
bygdis Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Skrevet 24. januar 2006 Det er vel heller ikke mulig å skifte ut antennen på denne med en som har litt gain? Leser i beskrivelsen på nett at den har en "fixed" antenne.. Da sitter den vel BOM fast? Synspunkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå