Gå til innhold

Hvordan kan man se hvis noen cheater?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har for ikke lenge sen fått meg klan i CS:S og vi spiller noen ganger public.

Hører ofte de i klanen sier:"han cheater" ,ikke fordi han ble sint av at han døde.

Hvordan kan man se hvis noen cheater?

5478111[/snapback]

 

 

Du kan følge med på spilleren du tror cheater. hvis han f.eks tar en 180 og fragger deg i hodet er det jo hax.cs, ikke sant :!: Hvis personen du følger med på "rister", eller skjermbildet er ustabilt cheater personen mest sannsynlig. eller hvis personen ikke har rekyl i det hele tatt, da kan man stille spørsmål :)

Lenke til kommentar

Å si "han cheater", er et dessverre hyppig forekommende fenomen blant dem som best kategoriseres som "n00bs". Jeg ser lett hvem som er ferskinger på at de kalger på cheat hver gang de blir drept. Om han faktisk cheater, er saken en annen. Da gjelder det å se om han sikter på fiender gjennom veggen (ikke så lett i pcw, da det som regel er specc only team), men ellers om han skyter folk gjennom veggen, vet hvor alle er, og også om han kommer seg fra et sted til et annet unaturlig fort (kan være speedhack).

Lenke til kommentar
Jeg har for ikke lenge sen fått meg klan i CS:S og vi spiller noen ganger public.

Hører ofte de i klanen sier:"han cheater" ,ikke fordi han ble sint av at han døde.

Hvordan kan man se hvis noen cheater?

5478111[/snapback]

 

 

 

Som andre også har sagt her så er det mange som roper "cheater hore" osv fordi man blir eid rett og slett. Utrolig barnslig. Ellers er nok rekylcheats, aimbot og speedcheats det som brukes mest på public servere.

Spillte faktisk litt på en ræva tysk public server for 3 dager siden der det kom inn 2 stykker med speedhack. De fikk holde på et par runder før de ble kicka/banna. Var nesten litt komisk å se hvordan de i 600 kilometer i timen løp rundt fragga. Det var første gang jeg har opplevd speedhack.

Lenke til kommentar
surb: om du bruker lyden riktig så er det faktisk ikke vanskelig å haxxe(les: skyte igjennom vegger) og treffe.

5502840[/snapback]

:) Jeg er klar over dette, og gjør det ofte selv!

 

Men dersom han cheater så er det bare en ting du kan gjøre, det er å ta demo og sende inn til Valve eller de som drifter serveren du spiller på (eller hvem som helst egentlig) - med mindre du er admin da, men da har du sikkert roen på cheatbusting fra før.

Ser du en du tror cheater, følg med på han en liten stund, se om han alltid vet hvor folk er selv om de ikke lager lyd, om han er totalt hjernedød og alltid sikter i bakken når han løper, men likevel bare skyter hs og har 50-2 i stats. Se om han reagerer altfor fort og nøyaktig (dette behøver ikke være cheat), og hvis du fortsatt tror han har cheat, ta en demo. Demo taes, uten noen som helst whining ingame, og overleveres de rette instanser. Å kvine på cheat midt i spillet, fører bare til bråk, med mindre det er så åpenbart at man kan få i gang en voting av fyren.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Som andre også har sagt her så er det mange som roper "cheater hore" osv fordi man blir eid rett og slett. Utrolig barnslig. Ellers er nok rekylcheats, aimbot og speedcheats det som brukes mest på public servere.

Spillte faktisk litt på en ræva tysk public server for 3 dager siden der det kom inn 2 stykker med speedhack. De fikk holde på et par runder før de ble kicka/banna. Var nesten litt komisk å se hvordan de i 600 kilometer i timen løp rundt fragga. Det var første gang jeg har opplevd speedhack.

5509279[/snapback]

 

Vil tro at wallhack er det som er mest brukt, men blir ikke oppdaget.

Tyskerene er vel de verste cheaterne. :>

 

Men når du skal lage demo, må du ha status MED.

record cheater; status

Lenke til kommentar
Men dersom han cheater så er det bare en ting du kan gjøre, det er å ta demo og sende inn til Valve eller de som drifter serveren du spiller på (eller hvem som helst egentlig) - med mindre du er admin da, men da har du sikkert roen på cheatbusting fra før.

 

Å sende demo til Valve er ganske meningsløst, da de ikke tar i mot demo'er.

Valve forholder seg kun til VAC2, ikke noe annet.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...