QBab Skrevet 21. januar 2006 Skrevet 21. januar 2006 Krise! Noen som hvet hvordan man joiner host via IP på CS? eg har gjort det før.. men eg husker dessverre ikke hvordan det var gjort...husker det er et ellr annet om IP en må skrive inn i consol.. Kan noen hinte meg litt ellr?? takker for alle svar
QBab Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Allright.. Takker og bukker.. En ting til.. Korsen finner man Ipen til hosten?? er ikke det noe sånt localhost? ellr no
Laughing Madcap Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hvis det er passord på servern og du skal joine via ip skriver du Connect (IP); password (passord) du kan også gå in i favorites og velg add server, skriv ip der.
srbz Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Hvis det er passord på servern og du skal joine via ip skriver du Connect (IP); password (passord) du kan også gå in i favorites og velg add server, skriv ip der. 5478157[/snapback] luddig, jeg skriver alltid passord <pw> først, så connect <ip> men så spiller jeg mest public
r2d290 Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 samma hva som er "diggest" da, tar egentli akkurat like lang tid begge deler
Matias Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 Nei det gjør det faktisk ikke Det går fortere å skrive password først, for så og skrive connect.
-Jungeldyret Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Jeg skriver alltid password først, mye enklere spør du meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå