Gå til innhold

Den store Macho drikketråden!


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til LarsP.. helt uenig med deg nok en gang.. :p Jeg husker utmerket godt hvor mye jeg drakk denne skjebnesvangre kvelden. Grunnen til det er vel først og fremst fordi jeg ikke kjente et snev av beruselse mens jeg drakk (det kom til gjengjeld som et sleggeslag i hodet en liten stund senere) i tillegg til at jeg og noen kamerater var ganske påpasselig med at alle skulle få en like stor andel av felles innkjøpt drikke..

 

Rekorden.. om man kan kalle det det er vel følgende:

17 Tequila

6 Apfel schnaps

1 Øl

 

Jeg har aldri vært fullere, dårligere og mer asosial noen gang. Når jeg kom til stedet jeg skulle sove (på en nattklubb jeg jobbet på på det tidspunktet) måtte gå rundt bygningen flere ganger for å våkne litt før jeg klarte å få nøkkelen inn i nøkkelhullet. Det jeg tror reddet meg var at jeg fikk så kraftige magesmerter at jeg kastet opp en rekke ganger utover kvelden.

 

Dagen etter våknet jeg og forsøkte å stå opp da jeg holdt på å tørste i hjel men klarte ikke gå mer enn 3 steg av gangen før jeg holdt på å kaste opp. Hodet kjentes ut som noen var i ferd med å sage det over på tvers med en rusten håndsag og jeg følte meg nærmere døden enn jeg noensinne har vært før eller siden.

 

Slik jeg ser det er det to moraler ved denne historien:

1. Ikke drikk tequila

2. Hvis du skal drikke tequila, hold antallet lavt.

Lenke til kommentar

Klarte vell å drikke 1 liter med tyrker på nyttårsaften + noen øl.

 

Det endte opp med at jeg skrek homse til alle mannfolk som gikk forbi meg, som igjen endte med at en av dem sendte en rakett i tryne på meg....

 

Jeh...fyll er morro :roll:

 

Åja...så må det nevnes at kl 00.00 husker jeg ikke noe av få da hadde jeg sovnet....på shell stasjonen :thumbdown:

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Tok den heilt ut på attenårsdagen til bestekompisen min for et års tid sida. Eg og ein kompis kjøpte ei heilflaske Hot & Sweet til han, og i tillegg fekk han ei heilflaske Sierra Tequila Silver.

Før han fekk gavene hadde vi begge allerede fått i oss ein 6-er med boksøl kvar, så han kom halvveis ned i begge flaskene før han tok kvelden.

 

Så da «overtok» eg enkelt og greitt drikka hass, og fekk nesten tømt begge flaskene, så vidt som eg husker.

Følte meg ganske fin, heilt til eg måtte på do. Da vart eg passe ustødig, og måtte til slutt ha hjelp til å komme meg dit. Etter toalettbesøket fann eg ut at det var like greitt å komme seg i senga. Vi hadde då drukke i rundt 4 timer.

Ei lita stund etterpå byrja folk å komme til bursdagsfesten (...med bursdagsbarnet sovande på gjesterommet. :p), og dei bestemte seg for å prøve å vekke både meg og han.

 

Dette viste seg å bli ei ganske umulig oppgåve - dei hoppa på oss, drog oss etter gulvet. Ingen form for respons frå nokon av oss. Ikkje eingong vatn gav kraftigare respons enn at vi vridde litt på oss.

 

Tequila er skumle saker, som han ovenfor sa. Iallfall i store og konsentrerte mengder.

 

 

Men for å være ærlig ser eg overhodet ikkje poenget med å drikke seg så full. Det er mykje morsomare å faktisk få med seg kva som skjer enn å sitje/ligge der som eit slakt. Og ikkje minst - ein får skjelden damer i dritfull tilstand.

Lenke til kommentar

På nyttårsaften nå målte jeg 3,8 i promille sånn i 4-5 tiden på morgenen når all drikken var konsumert. Dette resultatet fikk jeg flere ganger etter hverandre etter jeg hadde sluttet å drikke. I følge kloke hoder skal du være nær døden ved 4 i promille, men jeg hadde ikke problemer med å gå greit og spydde ikke. Da hadde jeg drukket 18 øl på 6-7 timer. Jeg tåler en del og har bikket 3 sifret på vekta, men jeg er fortsatt ikke sikker på om den målte riktig selv om den fikk samme resultat flere ganger.

 

Edit: Jeg smakte jo litt på det jeg ble tilbydd utover kvelden i tillegg, men ifølge ANSA så ville jeg hatt ca 2.7 i promille etter 18 øl på 7 timer...

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
Det endte opp med at jeg skrek homse til alle mannfolk som gikk forbi meg, som igjen endte med at en av dem sendte en rakett i tryne på meg....

5486850[/snapback]

Kjenner til den der, sa det til alle på en fest jeg var på. Tror ikke de tok meg seriøst for jeg ble nå ikke slått ned :)

Lenke til kommentar
Min rekord er ikke mer enn ca 0,5l 40%sprit, men ble mer enn full nok av det....

 

Satt forresten inn følgende i promillekalkulatoren:

Mann, 179cm, 240kg, har drukket 4dl 60% "fra eget lager", og endte opp med "Infinity" i promille... :p

5493714[/snapback]

 

hvor finner man den kalkulatoren?? :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

husker somregel kun når flaska(ene) var fulle.

 

vertfall:

6 x 0,5 øl

1 x 0,7 Jaegermeister

1 x 0,04 bailies

+ et par super med whisky og cognac

 

dette var dog over en god stund(6-7timer).

Husker bare synet av en tom Jaeger-flaske når eg vokna å en helvettes bakrus:S

Lenke til kommentar

Det meste jeg har drukket er ei stor flaske Jack Daniels, ei øl, en ''drink'' med noe Dry gin i, noen sipper cider. På noen timer, husker ingenting ifra kvelden, men det går rykter om at jeg lå på et do fra kl.00.00 ca. og til kl 3-halv 4.Var fyllesjuk i to dager ca.

Endret av Larusso
Lenke til kommentar

til de som tviler på trådstarter så kan han ha drukker over tid på nyttårsaften så hadde en kasse øl 1 liter vin og sån min flaske på shjampis men e starta også veldig tidlig var dritings kl 7 og holdt på til 11 om morran. og til vanelig drikker jeg bare 12 men da også over kortere tid

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...