Gå til innhold

Den store Macho drikketråden!

g@bb@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi alle leke macho og poste hvor mye vi har drukket på en kveld! Hehe, tenkte vi nesten måtte ha en slik skryte-oss-opp-i-skyene-tråd :cool:

16 '05 :

0,7 med 40 %

3 bokser øl

4bokser cider

1 liter vin

2-3 glass Jeger Maister (0,4 glass)

Dette resulterer i en helsikkes bakrus :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Hahaha, dagens

Skrevet

Du drakk altså:

0.7l sprit

1.2l Jeagermeister

1.5l øl

2l cider

1l vin

?

Tror jeg må tåle sykt lite for jeg hadde klar meg fint med den 0.7 flasken med sprit. Mer enn nok når jeg tenker etter. Kjøpte 6boksøl til vorspielt i kveld, men det kan nok ikke helt måles med din liste. Blir jo noen øl ute på byen, men har vanskelig for å tro at jeg går over 10 øl sammenlagt.

Skrevet (endret)

Grensa er vel på 0,1 promille? Altså nærmast nulltoleranse.

Forresten, mitt svar til trådstartar: HAHAHA! :!:

Det hadde vore nærmast umogleg for deg å drikke det.

Lat oss anta at du er ein jævlig stor kar på 120 kg og 200 cm, noko som er lite usannsynlig, men likevel.

16 '05 :

0,7 med 40 %

3 bokser øl

4bokser cider

1 liter vin

2-3 glass Jeger Maister (0,4 glass)

Visst eg har forstått deg rett:

7 dl med sprit med 40% alkohol

7 dl boksar med alkoholdhaldig drikke med 4,5%/3,5%

10 dl vin med 12% alkohol

8 dl med Jägermeister (35% alkohol)

Lat oss sei at du brukte fem timar på å drikke heile sulamitten. Då burde du ha ei promille på 7.05%, i følgje ANSA sin promillekalkulator. Altså, 7 i promille skjer ikkje. Enkelte kan så klart overleve det, men med kun ein kraftig bakrus? Nei. Bull frå trådstartar.

Endret av Earendil
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

blir du full på 3 shots med 23% drikke? synes det høres vel lite ut... selv er jeg drita på 12 flasker øl\halvliter med sprit.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

du har et poeng der, men når du først er igang med å drikke, så greier man liksom ikke stopp, man er liksom aldri "full nok"

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

forsåvidt enig med deg LarsP.

Skrevet (endret)

Seks halvlitere holder som regel for meg på en hel kveld. Jeg er gjennomsnittlig høy og undervektig iforhold til BMI.

Edit:

Trådstarter har ikke svart siden første innlegg, kanskje han skulle prøve å bevise noe og ligger på et eller annet sykehus til pumping :roll:

Endret av Nazgul
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

haha! han burde vært død for lenge siden med det inntaket der. Muttern tok faktisk imot en fyr på sjukehuset som hadde 4.5 i promille, men han var alkoholiker. Alkoholikere tåler en del høyere promille en vanlige mennesker. Verdensrekorden ble satt av en person i sverige, han hadde 5.5 i promille og overlevde. Han var også alkoholiker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...