jonasdaman Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hvordan fungerer Slam mot vaelastrasz? med burning adrenalin eller hva det nå heter?
John Keats Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 essence of the red, generates 20 rage per second
uberhunter Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg speccet slam warrior i dag med Untamed Blade. Kan skrive en liten rapport etter et par raids
Exeter Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Akkurat tilbake fra BWL, teste ut slam med TUB på ebonroc. Etter jeg hadde fått opp ca 70 rage kjørte jeg på 4 x slam Husker ikke nøyaktige tall men dmg var ca; 550, 600, 500, 600 i dmg. totalt 6 sec cast. Min lille rapport.
uberhunter Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Syntes det har vært ganske morro å prøve noe annet enn Mortal Strike til nå Men er ganske gimpet i pvp, selv om paladins og andre warriors ofte går ned så er roguer/ranged ganske så smertefulle å ta uten en instant attack, men det går. Warlocks er det fullt mulig å ta merker jeg, men WOTF utgjør mye, fjerner "seduce" Har ikke fått testet det ordentlig i pve enda, men jeg likte speccen til å grinde flere mobs samtidig med. Kommer med mer informasjon senere http://www.wowhead.com/talent/?LchLbIbZE0uz0EoV speccen jeg kjører atm..
Choo Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 altså om jeg ikke tar helt feil så gir ikke slam aggro, såkalt aggro fri så du kan spamme det så mye du vil..! (tho ikke prøvd det på ony det der blir litt anderledes=P )
PcT Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hvorfor har du ikke imp Intercept? En av de beste fury talentsa
likferd Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 altså om jeg ikke tar helt feil så gir ikke slam aggro, såkalt aggro fri så du kan spamme det så mye du vil..! (tho ikke prøvd det på ony det der blir litt anderledes=P ) 5483993[/snapback] Eh, selv om slam ikke gir EKSTRA aggro aka heroic strike, så lager ikke slam mindre aggro enn f.eks whirlwind.
Thraze Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 altså om jeg ikke tar helt feil så gir ikke slam aggro, såkalt aggro fri så du kan spamme det så mye du vil..! (tho ikke prøvd det på ony det der blir litt anderledes=P ) 5483993[/snapback] Eh, selv om slam ikke gir EKSTRA aggro aka heroic strike, så lager ikke slam mindre aggro enn f.eks whirlwind. 5484348[/snapback] Enig. Slam gir ikke ekstra aggro, men all dmg gir aggro uansett
uberhunter Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hvorfor har du ikke imp Intercept? En av de beste fury talentsa PvE spec Endret 24. januar 2006 av uberhunter
Stoop kid Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 2H-pvp er ganske gimped i PvP uansett. Kjører det i en uke mellom BWL nå. Det eneste deilige er når man har 2 mobs ved seg man kan Cleave med deathwish. Man trenger absolutt en healer og flere til slå på deg for at det skal funke i forhold til arms. Og for å holde meg on-topic: Slam er ikke noe en pvp-warrior ville investert it , pga av at offeret ikke kan løpe ut av range, og at cast-time kan bli delayed om du tar skade.
uberhunter Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Vel da har jeg kjørt mitt første MC run med the untamed blade og fury speccen min. Det gikk mye mye bedre enn jeg trodde. Var delvis dps, delvis tank som de fleste warriors er, og jeg kom over en warrior med rank 14 gear. Andre plass totalt (serverens beste rogue kom over meg, Viskah + Maladath). Fikk blandt annet angrep som: 1770 cleave (uten enrage), 1600 slam (uten enrage) og eneste som var sinnsykt irriterende var lava surgers som aldri kan stå stille Fikk også mitt onslaught girdle Alt i alt så liker jeg speccen, og beholder den en stund til.
PcT Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Var halveis fury før oxo, greit nok om du har en bra 2hander.. Nå er jeg dessverre 39 prot pga jeg stakk til et annet guild som ikke hadde tatt noen bosser i bwl enda så jeg måtte tanke litt =P (Etter en uke nå er vi på Ebonroc )
jocke Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Var halveis fury før oxo, greit nok om du har en bra 2hander.. Nå er jeg dessverre 39 prot pga jeg stakk til et annet guild som ikke hadde tatt noen bosser i bwl enda så jeg måtte tanke litt =P (Etter en uke nå er vi på Ebonroc ) 5493516[/snapback] Hvorfor må du specce til full prot-spec bare fordi du skal tanke? Du skal spamme noe hensynsløst med abilites som full prot-warrior for å holde aggro. Fury/prot-spec gjør at du dealer dmg i tillegg = enklere å holde aggro. Men, men. Suit yourself.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå