Bahamut Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Hei Jeg har en joystick eg gjærne vil bruke i BF2 men, jeg for får den ikke til å virke i spillet. Jeg har installert den å windows finner den men når eg spiller så er den helt død, men funker på andre spill. Det jeg ikke finner er innstillingene til joysticken, eks stille på knapper å slik... Noen som kan hjelpe?
MrLee Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Det er bare å gå inn på kontroll instillingene på de forskjellige kjøretøy tinga...når du velger å konfigurer knapp for "opp", trekker du bare stikka til deg istedet for å trykke på en knapp (eller bevege musa), så tar BF2 den (skal iallefall)
Bahamut Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Skrevet 20. januar 2006 Det er bare å gå inn på kontroll instillingene på de forskjellige kjøretøy tinga...når du velger å konfigurer knapp for "opp", trekker du bare stikka til deg istedet for å trykke på en knapp (eller bevege musa), så tar BF2 den (skal iallefall) 5469080[/snapback] Trodde de hadde en standar inne, slik at knappene alerede var stilt inn men jeg for prøve igjen... takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå