Gå til innhold

Hvor får man tak i slike briller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en rogue kan det være ganske kult med slike briller da:)

 

Men passer gjerne best til raser som i utganspunktet ser litt rar ut. Slik som gnome og dwarfs. På humans og NE kan det se litt "jolly" ut.

 

Når det kommer til horde så ser ingenting bra ut på dem uansett, sa her kan man kaste på dem alt man vil uten å tenke på "look'en" :)

Lenke til kommentar
På en rogue kan det være ganske kult med slike briller da:)

 

Men passer gjerne best til raser som i utganspunktet ser litt rar ut. Slik som gnome og dwarfs. På humans og NE kan det se litt "jolly" ut.

 

Når det kommer til horde så ser ingenting bra ut på dem uansett, sa her kan man kaste på dem alt man vil uten å tenke på "look'en" :)

5468885[/snapback]

 

Hahaha

På en måte har du helt rett, men en Horde char skal ikke se bra ut. Han skal se brutal og ond ut, slik at dere allys går og gjemmer dere hehe. :thumbup:

 

Valgte å spille som horde uten å tenke på looks, jeg ville ha noe som skilte seg ut fra mengden. Sist jeg sjekket så var det over en million flere som spilte alianse enn Horde. Liker å spille i mindretall, det får bare min kraftige okse til å se enda mere rødt da noen fjonge allys dukker opp. Bryr meg ikke om looken på utstyret bare jeg er brutal og rå nok. hehe vel dere er som regel daue før dere ser looken min likevel haha :=)

 

Skled litt ut her, men har vel savnet deg her på forumet den siste tiden kjære venn hehe

Lenke til kommentar
Skled litt ut her, men har vel savnet deg her på forumet den siste tiden kjære venn hehe

 

hehe...ja jeg har vært og er enda (noen timer til) på jobbreise med begrenset tid på nett:)

 

Men fikk med meg 30 min spilling på hotellrommet i går kveld, via den bærbare pc'en min:)

 

Jeg kommer sterkere tilbake på mandag min venn:)

 

EDIT: Nå gjelder det bare å være "snill gutt" alene i en fremmed by i helgen hehe..

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Skled litt ut her, men har vel savnet deg her på forumet den siste tiden kjære venn hehe

 

hehe...ja jeg har vært og er enda (noen timer til) på jobbreise med begrenset tid på nett:)

 

Men fikk med meg 30 min spilling på hotellrommet i går kveld, via den bærbare pc'en min:)

 

Jeg kommer sterkere tilbake på mandag min venn:)

 

EDIT: Nå gjelder det bare å være "snill gutt" alene i en fremmed by i helgen hehe..

5469426[/snapback]

 

Hehehehe :=)

Bruk tiden til å farme valor shoulders så glemmer du det med alene i fremmed by hehe. Vel.. faren er jo der da det er nice NE damer i wow :p

 

God helg min venn og lykke til :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...