Gå til innhold

Gratis lagring av bilder online ?


Anbefalte innlegg

Mulig denne er feilpostet.

 

Noen som veit om et bra sted hvor mange kan lagre bildene sine online og dele dem med sine venner ? Er ikke ute etter et public space hvor alle kan se alle bilder, men et type lagringssted hvor jeg kan dele ut passord til mine venner så kan dei logge seg på for å se bildene jeg har lagt ut.

 

Noen som veit om et slikt sted ? helst gratis....

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har registrert at dette tilbudet kommer ganske hyppig...

Jeg ville IKKE stole på et slikt tilbud, men kopiere på DVD og legge det på jobben.

 

Hvis du kommer i en knipe med bilder/filer som du ikke har kopi av, kan det være mulig at du må betale 'løsepenger' for å få dem ut, hvis nettstedet i det hele tatt eksisterer?

 

Hold dere unna, er mitt råd, for som amerikanerne sier; There is no free breakfast.

Lenke til kommentar
Har registrert at dette tilbudet kommer ganske hyppig...

Jeg ville IKKE stole på et slikt tilbud, men kopiere på DVD og legge det på jobben.

 

Hvis du kommer i en knipe med bilder/filer som du ikke har kopi av, kan det være mulig at du må betale 'løsepenger' for å få dem ut, hvis nettstedet i det hele tatt eksisterer?

 

Hold dere unna, er mitt råd, for som amerikanerne sier; There is no free breakfast.

5462150[/snapback]

 

Jeg har selvsagt backup av alle mine bilder. Poenget med å ha en slik plass å legge dei ut er fordi jeg vil dele dei med mine venner liksom. Lage album osv som folk kan se på, veit at Hotmail hadde et slikt tilbud for mange år siden... Er usikker på om det er noen bra gratis sider tilgjengelig nå

 

Nærmeste jeg har funnet så langt er denne http://www.ballofdirt.com/

Men dei vil helst ha "reisebrev"-bilder og så er alle bilder public der..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fotoknudsen.no gir "gratis" lagringsplass av ubegrenset(?) lagring av bilder hvis man fremkaller en gang i året. Hvor mange du da fremkaller betyr ingenting. Du velger selv hvilke bilder du vil dele og en meil blir sendt til de du vil skal ha tilgang. Synes dette er supert.

 

Du "skriver under" på at de som mottar meiler om å se på bildene dine får lov til å fremkalle dem hvis de vil. -Men det er kanskje ikke noe stort problem hvis det bare er venner som får tilgang..?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Mulig denne er feilpostet.

 

Noen som veit om et bra sted hvor mange kan lagre bildene sine online og dele dem med sine venner ? Er ikke ute etter et public space hvor alle kan se alle bilder, men et type lagringssted hvor jeg kan dele ut passord til mine venner så kan dei logge seg på for å se bildene jeg har lagt ut.

 

Noen som veit om et slikt sted ? helst gratis....

Extrafilm har dette. Bruk IE til opplastingen (de har en Active X-versjon som er best til store mengder bilder).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...